22 March 2007

騎呢名古屋之旅

2007.03.21 to 22
第 244 次飛行
放完大假番工的第一日, 好多事同時間發生了...實在有太多騎呢野...
首先今日一番去公司, 打算去 mailbox 拎 newsletter...點知除左newsletter 外, 仲收到兩封 complimentary letter, 再加一個黑白信封, 次次見到黑白信封都有d 驚驚地, 一開...原來我中左公司的 incentive programme...賣左指定數量的某items, 所以有禮物...都算係我今日番工一個好好的開工禮物...
入到briefing room, 見到阿哥 m, 呢位阿哥半年內飛過3 次...點解我咁記得佢...唔係因為佢靚仔, 除了因為呢半年內同佢飛過3 次外, 仲因為佢的行為絕對無法令我忘記...當然佢都記得我, 我都未介紹自己, 佢已經問我近況好嗎...噢..真係謝謝你的關心...萬萬想不到, 今次佢又係我galley 內的阿哥...加埋後面仲有一位奇怪的日本阿姐, 這班機應該會發生好多事...
有成個wk 冇番工, 加上今日又full load, 所以真係有點緊張..做完 service, 仲諗住冇人買野, 可以抖下, 點知business class 勁多人買野, 仲要有位客人幫我買左兩支5000 蚊的筆...(佢想買3支, 但我最多得兩支..), 之後有兩位日本男人幫我掃哂所有lancome 同 dior 的貨...淨係做佢地幾個生意...已經做左成2 萬有多...這個是我完全估唔到的...

不過當中都發生一段令我有點激氣的小插曲, 話說係business class 工作的兩位日本同事係我做duty free 的時候幫手...佢地幫我翻譯..等等, 而我就一邊scan items, 因為有d items 冇, d 日本客又再揀過其他 items, 加上當時又就快landing, 所以我地3 個都好亂...當做哂所有order, 諗住鬆一口氣啦...點知飛機降落滑行的時候, 我收到電話, 兩位日本同事都話我係唔係take左一位日本客的 order, 仲收埋卡, 但就冇俾items 佢...佢地俾個客的 seat number俾我, 但我完全冇收到呢位客人的order, 更加冇收過那日本客的卡..我照直講...點知兩位日本人都話冇理由...仲問我係唔係真係冇收過佢的 order 同卡..唉, 兩位日本人就係因為咁, 打左十幾廿次電話俾我問我同一個問題, 而我當然講左十幾廿次我冇收過...唉, 我扼你地做乜喎!雖然當時賣野賣得好亂, 但我好記得自己做過d 乜, 收過d 乜, 同埋賣過d 乜野...搞左一大輪, 事實係...紫姐take 左個order, 但就冇收到個客的卡, 而紫姐亦冇俾到個order 我, 就係咁...而張卡, 原來一直都係個客手上...呢件事水落石出前, 那位日本客已經離開左機艙...唉, 如果張卡真係係我手上, 個客一定唔走啦! 後來過關的時候...兩位日本同事都有同我講sorry...其實我冇嬲...只不過我講左話冇就冇, 唔好再問我n 次同一條問題, 好似唔信我咁, 好冇?  另外好多謝後面galley 的同事, 仲有一位要坐 crew seat 的id 同事, 謝謝你地的support...那位id 同事說:"你係冇拎就冇拎架啦...冇得屈架喎..." yes..你說得對... 同埋我發覺日本同事一個通病, 就係發生呢d 事的時候, 都唔識得冷靜去處理, 仲要搞到好似好大件事咁...唉....
係我做duty free 勁忙的時候, 老總俾左封 complimentary letter 俾我, 計埋呢封, 今日我總共收左3 封...好似有點誇...更恐怖既係...呢3 封不同的信都係來自1 月一班LA機...究竟那次發生了什麼事? 不過當我見到那次LA 機阿姐個名, 我就記得那班機, 我飛得好開心...haha!
到左名古屋, 成年半冇黎過, 當然要出去食野啦! 大家都申機上發生的事, e.g 阿哥好懶, 叫佢repenlish beer, 只係俾得兩罐...同埋成日都話冇entree, 但事後發覺成個oven 都係 entree...起初我諗住大家應該同阿哥飛過, 所以以為佢地都知阿哥係點做野, 但原來冇人知...傾傾下, 傾到我俾人b個班機...果然同我d friend 說既一樣, 那位紫姐出哂名...唉...不過謝謝今日那3 封complimentary, 令我覺得自己仲有d 用... 去左3 間便利店買完野就番酒店了...
今次戰利品有: 新出的jasmine tea, 冷麵, milk, 我最愛的 maple cappuccino, 兩支shishedo cleansing oil, 同埋妹妹愛吃的sausage...
 

回程, 因為light loading, 係時候講下我的阿哥同埋後面的日本阿姐啦...兩個都係奇人黎既...首先講下阿哥, 明明今日回程 light loading, 但佢就uplift 左好多日本juice, coke...等等, 原來想打包番屋企, 仲要未起飛前已經搞掂哂, 好多同事都睇到, 包括我在內, 不過位位同事的處理方法都唔同, 我就會唔出聲, 但有d 同事就同老總講, 有d 就同後面日本阿姐講, 俾著我係日本阿姐, 我會唔出聲, 點知日本阿姐竟然走上黎我地galley 問我地d juice 係邊, 分明要阿哥難做... 後來阿哥怕有人report 佢, 所以係咁叫我地都打包... 同埋, 有d 同事說阿哥毛手毛腳, 呢方面, 大家定義都唔同, 我覺得搭膊, 冇啦啦拎起我隻手指, 我仲可以接受既...但有d 敏感部位當然唔得啦!  唉, 唔好講阿哥, 日本阿姐成日走黎我地galley 自言自語, 我都有d 驚...我講笑問同事, 俾你地再揀, 你地會揀日本阿姐, 定係阿哥做你地的 section leader...
最後要講講就係俾我撞到一位crew 朋友坐我的機回港, 最搞笑係我地一樣大, 同一年join, 住的地方又差唔多, 大家的男朋友都係機上識既, 兩位男朋友都唔係香港, 仲連拍拖的時間都差唔多呢! 因為今日light loading, 所以同佢傾左好幾句...佢仲幫我買野呢! 謝謝你啊!
番到香港, 竟然俾我係機場見到家兒! 真係約都冇咁o岩..哈哈!  如果唔係你話我知你去 colombo, 我真係以為你黎接我機架...嘩哈哈!  家兒一見到孤菇, 就立即笑我同貴人那幾張合照, 你再笑, 我打屎你!
今日終於決定個roster 點swap, 希望一切順利吧!

No comments:

Post a Comment