18 March 2007

澳門日與夜 - 夜篇

2007.03.18
從曼谷回來的第2 天, 就出發去澳門...行程十分緊密...
係13: 45的船, 一小時的船程就到達澳門, 我地去了酒店放低行李及check in 過後, 就坐車去路環...
目的只有一個, 就係去試下出名的安德魯葡撻...
 
貓貓都想食一份啊!  

 
仲嘆多杯cappuccinno...

之後因為入夜, 打算去旅遊塔dinner, 點知今日星期日, 加上又有好多旅行團, 冇哂位, 所以出番去新馬路..去沙利文..食葡國菜...下圖是好好味的馬介休...

有西炒飯同埋萄國雞..yummi~!

仲有木糠布甸...

晚飯後, 我與朋友漫無目的周圍行...無意中發現一條極美的小巷...

估唔到一條小巷都可以咁靚...

之後去左大三巴睇夜景..
仲以為會好靚, 但其實不外如是...

從呢個角度望去, 好靚啊!

從這條路走下去...

繞幾個街口, 就到主教堂...

因為夜了,所以冇得入去參觀...

 

大家都累了, 到了金莎行了個轉, 就步行回酒店, 今次選了上年年尾先落成的萊斯酒店...

唔知點解, 無論內外, 我都覺得好有迪士尼feel...

呢間酒店雖然位置唔係好方便, 但這間房對著的是全海景啊!


張床真係好舒服...今晚孤菇睡得非常甜...
不過...今天我仍然有點不慣回港的日子...想不到我會那麼不捨得的....

No comments:

Post a Comment