19 March 2007

澳門日與夜 - 日篇

2007.03.19
張床果然好好訓...訓到差d 過左食早餐時間...
食完早餐, 當然要係 check out 前, 係露台影番幾張海景照啦!
 
好似落左一陣雨, 加上又大風, 所以覺得好凍...


同夜間相比, 都係夜景靚d 啊! 大家認為呢?!

可以係露台坐下, 享受海邊的景色, 都幾舒服架!
 
終於要 check out了, 再影多幾張相留念...

好有宮廷feel...

這裡, 我決定有機會一定再來!

離開酒店後, 我地又番去新馬路...

去了不同教堂, o岩哂信天主教的孤菇..


好鍾意下面呢盞燈...好華麗...

同埋下面狽住十字架的像...

到第2 間教堂...

這裡雖然沒有華麗的燈光...但主禮台依然很美...

是時候lunch 了, 去了一間食豬扒出名的勝利茶餐廳...

當然唔少得叫個焗豬扒該粉...果然係 ichiban~!

食完飯, 繼續教堂之旅...這間教堂, 從外面外, 有點舊...

裡面放住本舊約...

裡面其實都比較舊...但我好鍾意中間的十字架...一個好傳統的十字架...

側邊有個小祈禱室...我還記得, 在這裡, 我說第日可以係梵諦岡結婚就好了, 朋友傻眼...哈哈...說笑吧了... 但如果係真, 我一定好好好開心啊!

之後又去番大三巴...日間的大三巴, 真係好多人...都係鍾意夜晚黎多d...

之後我地又去番昨日去過的主教堂...
 


內裡原來是這樣的...比起前幾間舊左D, 不過特色就係窗上的玻璃紙...

行完一堆教堂, 諗住買postcard 寄, 點知睇睇下, 見到有個景點大家都未去, 就係主教山教堂...但當時已經差不多4 點, 大家又想去, 但又怕趕唔切6 點船...最後決定快快脆脆坐巴士去一趟...我地去左媽閣落車, 發覺間教堂係山上, 於是坐的士上去...因為唔坐的士, 真係行死人...
終於上到去, 果然係值得一黎... 個view 好靚啊!

外型都幾特別....

裡面就比較細小...同埋下面這對couple 講野好嘈下...

之後我地坐番的士回酒店, 行下漁人碼頭, 再坐觀光車去碼頭坐船回香港....
睇黎這一星期的行程, 真係好累, 累到我係船上訓足一個鐘!
回到香港, 我地去左中環dinner 埋先回家...
這次旅程...朋友, 我很滿意! 下次再去過吧!  好嗎?!

No comments:

Post a Comment