12 March 2007

一個人的晚餐

2007.03.11
做咁多次大阪機, 通常都會有同事相約dinner 的, 但今次, 除了我與另一位日本同事後, 全部都好 senior, 最近我既, 都早我成兩年入職...所以很多同事都只係去shopping, 不會dinner...結果得番我自己一個人晚餐...好耐都冇試過咁, 真係好唔憤呢!
講番d 開心野先, 今次見冇同事陪我, 所以去試下d 新野, 去左食鐵板燒...首先就係有餃子...呢樣真係全晚最好食既...
 


另外仲有燒餅...不過我本來唔係想叫呢樣既, 不過唔識睇日文, 叫錯左, 都好食架! 尤其是隻蛋..
 
 
不過就咁食就好似欠左少少, 加埋燒汁就差唔多...
 

不過鐵板燒始終有個缺點, 就係未食到最後, 已經凍了, 始終都係鍾意石頸窩...食到最後都仲熱既...
 
 
之後就去左shopping, 幫媽媽買左上面的食品, 因為佢好鍾意, 所以每款買左5 盒, 一定開心死佢囉!
回房後, 寫了兩張postcard...憶起自己今天做了搬運工人(refer to "豆"大的眼淚), 又剛剛得番自己一個人, 忽然覺得好孤獨...平時都唔會咁易哭, 今晚又流起眼來....
想不到明天又肚痾, 搞到冇得再shopping, 因為shop shop 下, 又想痾...唉...之後上機又俾阿姐b, 搞到 transit 時, 都唔想同任何人講野, 只想自己靜靜一個人睇下雜誌...(又係refer to "豆" 大的眼淚...)
總之, 一句講哂, 我好down...

No comments:

Post a Comment