24 March 2007

機上紀念品

2007.03.23 to 24
第 245 次飛行
今日做到個筍位, 係商務客艙做, 除左第一個sector 外, 其餘3 個sector, 我個zone 都係冇客既...所以好悠閒... 仲去左經濟客艙幫手添... 其實真係幾enjoy 去經濟客艙幫手的感覺, 因為完全冇壓力...如果次次都係咁就好啦....不過到左最後一程, 經濟客艙都light loading, 所以我就冇去幫手, 反而想係商務客艙主動叫紫姐俾我出 trolley, 因為上次做同一班機, 被b 事件, 好難忘記, 所以趁今日咁少客, 除了可以俾自己practice 一下, 仲藉著今次的機會, 打破自己的心理障礙... 始終我都係有d 精神緊張, 成日手震震...唉.....
雖然有3 程機都唔full, 但當中都發生好多小插曲, 有d 我都唔想提, 唯獨是有件事想講下...昨天去大阪時, 有位台灣女人入黎galley 問我地拎playing card...點知唔小心冼低左, 仲撞到個頭...起初佢冇事既, 但後來開始頭暈, 唔多舒服, 最後去到大阪要坐輛椅, 唉, 見佢為左兩副playing card 搞成咁, 真係唔知講乜好...
講開機上紀念品, 好多客人, 尤其是國內同胞同埋台灣人, 都好鍾意拎機上的物品做紀念品...當中有..

1. playing card <---呢個真係最常見, 仲要拎唔止一副...
2. children games <--其實係俾小朋友既, 但試過有老人家問我拎...
3. tray 上面的紅色杯 <---我心諗隻杯都唔知俾幾多人用過, 同埋一d 都唔靚, 點解佢地都要既? 仲有人試過問我拎唔拎得隻杯, 唉, 我只可以說, 要拎的時候, 唔好問我, 因為佢拎左, 我都唔會出聲...haha!
4. blankets <--- 又係唔知俾幾多客用過, 但佢地當係寶, 試過有班印尼機, 我派完 blankets, 但行番轉頭, 見到班印尼人將d blanket 塞哂入手袋...有時我都想隻眼開隻眼閉, 但如果由得佢地, 我下一程機就再冇blankets 派俾客人, 只好叫佢地拎番出黎....
5. 放係washroom 的 toiletries <---成日都唔見一兩支, 試過我係商務客艙做...有個女人拎走左兩set...
6. 係 business class 放係tray 上的 salt and pepper shake <--呢個如果俾客拎左, 我通常都唔出聲, 除非拎得太離譜, 試過有一次我係商務客艙工作, 成團旅客, 拎走哂d salt and pepper, 搞到我地要寫report 番公司...
7. letter pad <---呢個可以拎走....不過機上的 letter pad 唔多..
8. live jacket<---呢個我真係唔明點解佢地要拎, 有次在位同胞竟然笑笑口問我拎唔拎得走...吹帳...
9. 原子筆 <--- 10 個有9 個問我拎完支筆都唔會俾番我...
10. pvc 膠杯 <---呢個拎都ok 既...
11. discovery magazine <---呢個絕對可以拎走...
12. 機上的購物袋 <---有既我一定俾...
13. 與空姐拍照 <---如果唔係偷拍, 都可以既...當然唔好等我做完班long flight 先同我影相啦...殘到死, 我實唔影...不過有時被客人偷拍了, 自己都唔知, 又或者唔知點開口叫佢delete..
14. 空姐 <---這個好個人喎...不過孤菇已經好不幸地係上年某班機, 俾人帶走左啦...
因為孤菇呢一刻好眼訓, 暫時只係諗到咁多咋...如果再諗到既話, 我再update 番...不過都係個句, 有時真係唔明d 人個心諗緊乜...
今次去到大阪, 又去左食魚生飯...同埋今次終於有相睇下啦..haha!
 

其實除了今日執到個筍位做之外, 仲有一樣野令我開心既, 就係我係大阪番到香港的同時, 貴人亦係曼谷番左黎香港...呵呵!  起初我仲擔心佢一定遲到上唔到機添, 點知佢又好命, 遲到都俾佢上到機, 落左機, 打俾佢, 佢竟然係行李輸送帶附近等我, 正合我意... 結果我地兩個足足係行李輸送帶 12 號附近坐足兩粒鐘, 上下網, 吹下水, 仲食埋我係大阪買番黎的手信, 先出機場...
今次貴人番到黎...仲未知幾時走....唉, 呢個係一個幾煩的問題....

No comments:

Post a Comment