15 March 2007

向泰國出發 day 3 - Hua Hin 華欣

2007.03.15
雖然昨晚飲了很多酒, 但今天一早8點幾9 點就醒左, 貴人亦都係, 因為對面房的貴人朋友couple 應該訓到豬咁, 所以我同貴人決定唔叫醒佢地, 我地自己兩個出左去附近食早餐, 同埋係河邊的公園散下步, 享受下二人世界...
11 點, 我地回到 guest house, 貴人的朋友couple 仲訓緊...真係厲害, 唔通佢地冇諗住醒?  我地叫醒左佢地, 就坐的士出番去city 租一日車, 本來打算去東南面的芭提雅, 但因為貴人唔鍾意個度太多香港人...所以最後去西南面的 Hua Hin - 華欣這地方, 我地1 點半出發...起初好多問題, 又冇油, 要入油, 之後因為我地冇地圖, 所以貴人唔多識行邊條路去到目的地, 後來要去油站買地圖, 知道點去後, 又塞車, 又整路, 搞到本來兩個半鐘頭的車程, 要差唔多成5 點幾6 點先去到華欣...由於我地4 人都係第一次去, 所以去到華欣, 找了一會兒先去到外國人stay 的guest house...我地住的 guest house 附近有好多bar...仲有好多人妖...睇到我打冷震...
雖然差不多天黑了, 但貴人佢地仲堅持要落水玩...因為我對於海水好易敏感, 所以我真係落左一陣水, 就要回岸...回岸時, 天已經黑哂, 我地仲要摸黑找回自己的物件, 孤菇差d 唔見左部相機....
沖一沖身, 就去dinner...今晚係全海鮮餐, 係下圖的地方 order 完後...
 


就入去下圖呢度食...
 

全晚最好食就係最下面的龍蝦...
 

dinner 完後的甜品就係 rotee, 有少少似香港的奶油多... 下圖整rotee 的男人仲識講廣東話架!
 

食飽飽, 去左行夜市...好多"A" 貨賣...
 

行夜市期間, 最吸引我既就係下面呢d 花花, 大家估下係乜野黎...?!
 

行完夜市, 因為明天孤菇就要回港, 加上貴人佢地話明早要去滑浪, 所以要早d 訓... 
黎左泰國3 日, 成日一開電視, 見到到周星馳的戲, 全部都係泰文配音...第一日有月光寶盒, 到昨日的功夫...但唔知佢up 乜...哈哈! 但只係齋睇月光寶盒都可以笑死我...heehee...
行程本來都好順利...點都想不到, 明天因為發生係貴人身上的一件小事, 而令孤菇番唔到香港....

No comments:

Post a Comment