31 August 2007

紅眼睛

2007.08.31
昨天與今天, 大部分時間我都是自己一個人過, 可能大家都會覺得, 如果係咁樣, 何必要那麼早來到呢? 可能我也想有個寧靜的環境去做自己喜歡的事吧...不過其實我很想念我的家人...
自己的皮膚係曬傷後仲未完全康復, 而開始有甩皮的現象, 這倒是好的...怎料, 一波未平, 一波又起...今早起身的時候(應該係俾個staff 嘈醒至真), 我開門前照照鏡子, 驚見自己雙眼腫到成個飽咁...仲發現圍著眼的周圍紅哂, 同埋起左粒粒, 好明顯我對眼又敏感了, 我真係不明白, 自己做左呢份工後, 我對眼成日都敏感...這次的情況好似兩年半前我用左公司business class 某牌子的eye gel, 第一次敏感是係toronto, 第二次就係曼谷, 因為我兩次都有食thai food, 所以我成日都以為係thai food 累事...問題係我一向對thai food都冇敏感麻...亦因為咁, 我曾經一度都冇食thai food, 連見到roster 去曼谷都有點怕怕...係第二次去曼谷, 對眼敏感, 一回港就立即睇醫生, 醫生一見到我對眼都嚇了一跳, 立即問我係唔係用左d 新的護膚品, 那時我先知係公司那隻eye gel 累事...至於今次, 我真係毫無頭緒...我努力回想自己昨日用過什麼新的護膚品, 唯一我想到的是妹妹給我的neutrogena after sun lotion...但我只係塗在面頰, 沒有塗在眼上...似乎我對眼對香料真的會很敏感, 因為那支after sun 塗完後很香...但我又有不明白的地方, 既然我的皮膚對這護膚品敏感, 那麼只係眼會敏感, 面頰反而冇事, 仲要曬傷的地方好得很快呢!

等了大半天, 對眼先冇咁腫...我又有疑問, 就係唔知點解近呢一年, 次次落完妝, 訓完覺, 對眼一定好腫...太后曾經對我說, 當一個人免疫能力差的時候, 平時沒有可能會發生自己身體上的事, 都會發生...這刻我對眼的外圍依然好紅, 同埋仲起粒, 有點痕呢! ...又再一次沮喪中...


講下第2 d 野啦...今早俾個staff 嘈醒..原來佢地聽左仔仔走前的安排, 要送個menu 俾我睇, 同埋要俾多個垃圾筒我...由於對眼真係唔見得人, 所以原來打算出去行下的計劃只好取消...只好埋首睇埋幾本借回來的書, 及一口氣左好幾篇blog...到了下午, 對眼開始消腫, 又有點餓, 所以步行到便利站, 一路上, 我都怪自己點解今次唔帶太陽眼鏡(起碼對眼有事都可以用眼鏡黎遮住自己麻.....),平時帶又唔見對眼出事, 一唔帶就出事了...世事往往如此...更加恨自己點解冇帶抗敏藥物
...


為何我次次覺得所有事都美好時, 總會出左不如意的事呢
?


我都說過, 這兩天大部分都係自己一個人過, 而我住既並唔係酒店, 而係一d 平民地方, 不過今次就好一點, 仔仔安排左我住一d 高尚住宅區, 不過我唔知點解, 好多人都唔識講英文...就好似昨日 check in , 同埋我個一日三餐, 都係雞同鴨講的情況下進行...就連去7 仔買野叫職員叮一叮都成問題
.
..
有人我心諗, 只係兩日咋, 個種雞同鴨講的感覺已經令我覺得好辛苦...那麼仔仔起初兩年幾前第一次黎到泰國, 係唔識講泰文的情況下又點生存呢
?
那一刻我真係有d 佩服佢囉...

雖然這裡的確係好舒服, 但我還是喜歡香港...

No comments:

Post a Comment