13 January 2011

騎呢客

2011.01.08 to 12
第 513 次飛行

回程少100 位乘客, 但我時時都話, light loading 不代表好做...
班客有好多不同騎呢的問題....
 - 有客上到機話唔見左朋友 (乜你唔係應該等埋你朋友先一齊上機架咩?)...
 - 有客上到機先話佢件行李唔見左...原來因為超大, 俾ground staff 截住左 (好奇怪, 客既行李被截住左, 點解個客又會唔知既?).......
 - 有客上到機先話留左野係機場(唔記得佢漏左乜野啦)......
 - 有客問對眼痛有冇藥食 (如果係我令你生眼挑針, 咁真係唔好意思)....
 - 有客竟然問我有冇機飛去北京, 叫我幫佢係香港買H2O的產品, 然後帶去北京俾佢喎 (先生, 如果要等我飛去北京, 睇怕可能到你死個日都未等到你要的H2O產品).......
 - 不過最難頂就係以下DO, RE, MI, FA 男子4 人組....
原本DO 與RE, MI 與FA 分別坐係第44 幾行同埋第6X 行...但第一餐之後, MI 與FA 調埋上第44 行, 迫走左原本坐44G 既一位好人....我搵左好耐先搵得返呢位被人迫走既好人....
之後4 人組飲到醉醉地, 結果要停止對他們提供酒類飲料....
每一次行經過佢地身邊, 佢地都要食野飲野, 食完第一餐, 食餅乾, 食朱古力, 食三文治, 食杯麵等等.....不斷重覆著....
當中DO 仲呃在另一個GALLEY工作既阿姐話自己冇食第一餐, 要食返, 點知後來俾在與我同一GALLEY 工作的同事發現佢其實已經食左第一餐, DO 不滿那份餐是意粉, 話要食雞飯....同事認為佢自己明明想食多個餐, 出聲米得囉, 唔需要呃, 加上他實在太煩, 所以打算話佢知我地冇雞飯....他問我好唔好, 因為他怕DO 一陣問我拎雞飯, 我會俾....由於我都覺得DO 有點過分, 我當然支持同事的決定啦....呵呵呵......
我serve 佢地時, 佢地又成日問埋d 白痴問題....又開始撩我, 問我叫乜野名....啦啦啦....
入到galley, 遇到另一位女同事, 我忍不住說:"坐bulkhead 個4 個男人呢......."
怎料女同事與我異口同聲說:"好煩呀!!!!!!!!!!!! give me five!!!! yeah!!!! hahahahahahaha"
大慨連我倆都癲了.....
差不多要派第二餐時, 煙霧感應器著了燈, 以及響起....印象中, 我也是第一次看見747 這個狀況....阿姐說, 747 的煙霧感應器沒有空中巴士那麼敏感, 要6 支煙同時燃點, 煙霧感應器先會有反應喎....可想而知, 個客食煙食得幾勁....
煙頭找到了, 連煙民也捉到了, 是4 人組的RE....
那刻真係想拎支crow bar 打暈哂佢地, 然後踢哂佢地4 個落機....
到食第二餐時, 4 人組又吃過不停, 不斷要添食牛角飽, 最後終於令阿姐發火, 同佢地講:"This is the last one!!!!!", 要butter? "Each pax can only have one!!!!"
阿姐...個一刻, 我覺得你好型....
其實佢地的罪狀仲有好多很多, 不能盡錄.....
落機後, 竟然俾我係機場又見返佢地....真係走都走唔切...........

No comments:

Post a Comment