25 December 2006

Vaticani in Christmas (梵諦岡下的耶誕)

2006.12.25
當我到達羅馬的時候, 已經係聖誕的正日, 聽說教宗 10 點半會係梵諦岡出現, 但因為我地太累, 加上有transport 的問題, 所以我地最後12 點先出發去梵諦岡...只好安慰自己, 就算俾我見到教宗, 都只係見到一點野....都係睇唔清楚的...
最後因為有同事起唔到身, 所以只有我, 香港籍的老總, 同埋菲籍的紫姐同行...得我呢位small potato 同老總及阿姐一起同行, 睇怕我都係我做左咁耐 crew 的第一次...
我地坐shuttle 去downtown, 再轉64 號巴士去到目的地 - 梵諦岡...

 
今次係我第2 次來到這裡, 但依然好喜歡這裡...
 
聖彼得廣場一帶...


今日已經比我想像中少人, 如果要入博物館, 又或者入教堂, 都必須排隊做完 security check 才可以入去... 下面呢張pic 就係排長隊的時候影的...

排排下隊見到有馬糟, 老總好好人, 佢幫我繼續排, 叫我去影相先...thanks!




大約排了半小時, 終於入到教堂...

唔同佢地傾, 我都唔知老總就快係catholic...

入到教堂, 除了美麗的大堂外, 最吸引就是下面這個馬糟...好有氣氛...

今次好多謝菲籍的紫姐講左好多教堂內的story 俾我同老總聽...

今次我都幾開心, 冇諗到除左我之外, 仲有老總同埋紫姐呢兩位信徒與我同行...我地3 個之中, 只得我一個係 roster 這班機, 老總是用阿姆斯特丹swap 番黎...而紫姐就係用d g 同馬尼拉turn 換回來...大家都因為可以在聖誕親臨這裡而感到高興...

這裡, 還記得嗎? 就是選新教宗的記號...


回程, 我地等極都冇巴士, 最後只好選擇行番去shuttle 那個站...沿途只係見到去的巴宣, 回程的巴士, 直到我地到shuttle 那個站, 依然一架巴士都看不見...唔通d 巴士有去無回?


回到酒店已經6 時了, 天都已經黑哂....是時候好好訓一覺...
今天女同事s 去許願池...她說拋一次銀, 就會回來, 兩次就會同男朋友一齊, 三次就會分手...上次我去的時候拋了一次, 這次...所以...我明天要去拋兩次...呵呵!

No comments:

Post a Comment