15 December 2006

This is Bangkok, not Seoul...

2006.12.15
下午一點去左酒店, 但因為貴人話成4-5 點先到, 咁我就訓一陣啦!
點知我訓到成 6 點, 佢都仲未黎, 當然有點擔心, 打個電話俾佢, 先知原來佢坐的士黎的期間, 唔舒服, 所以番左屋企....
最後佢成8 點幾先黎到....首先佢梗係又急不及待試我由空運打過黎的湯同埋"食送"菜啦!  湯仲係好熱, 但"食送" 就凍了, 於是我地打算帶埋出去, 等一陣dinner 的時候, 叫人叮番熱, 我問他: " 咁都得!" 他說:"呢度唔係香港, 所以乜都得...", 但我都半信半疑...
因為今日貴人唔舒服, 我地兩個錯過左今晚的 jazz concert...

係坐的士去dinner 的時間, 係咁見貴人同個的士司機傾計...但因為佢地兩個都係講泰文, 所以我都聽唔到佢地講乜...事後貴人同我講, 的士司機成日想車我地去一d 貴的地方食野, 等佢地有commission 喎! 但我地梗係冇上當啦! 我心諗, 好彩貴人識泰交, 唔係我真係會上左當.... 其實泰國好多的士司機都係咁呢! 大家去玩的時候都要小心d 啦!
最後貴人帶左我去去日本韓國區dinner... 揀左一陣, 我地決定試一試下面呢一間...seoul...如果唔係我同大家講我去左曼谷, 我諗大家真係以為我去左korea 呢!

 
 
今日我地係食鐵板燒...
 

猛火....猛火....個隻黑盤拎黎做乜, 一陣就知啦!
 

下面呢隻漿, 一個字: 正!
 

當然唔少得kimchi!!!
 


開火燒啦!
 

揭盅啦! 盤內的是..scallop (扇貝) 呢樣係全餐最好食的!!!!
 

中華冷麵....yummi too!
 

反而d 牛肉就麻麻地...
 

燒完後, 我地將個盒我係香港帶過黎的涼瓜放哂落scallop 那個盤內燒黎食...熱食果然好味好多!
食飽飽, 滿足地去睡.........
今晚除左食得開心外, 還收到你送給我的一條手繩, 仲有自己的roster name 刻左上去, 錫哂你!
雖然明知同 grooming standard 有出入...但我決定明天帶住條手繩工作去...

No comments:

Post a Comment