7 December 2006

人都癲 (上)

2006.12.07
第 218 次飛行
今晚要做班通頂 shuttle, 由 bom - dxb - bom, 呢程機係成個bombay flight 我最討厭做的一程...因為通頂不特止, 仲要對住3 百幾個客千手要WATER!但我依然懷住開心的心情上機...
第一程差唔多 full, 去 dxb 差唔多全部都係worker, 不過可能前面商務唔full, 有3 位同事黎幫手, 所以好快就做完個service, 而且d worker 都唔算飲得好勁
但回程...簡直係地獄... 
首先由去個程講起, 去 dxb 個程, 播 safety demo 的時候, 我發覺door 3 同 door 4 頭一行的ptv 都冇人拎起俾客睇demo, 於是我立即去拎起d ptv, 當我拎起 door 4 個d ptv 時, 我睇到企係 door 5 的 y5,6  兩位同事, 完全由得我自己拎起, 上都唔上黎幫下手, 要我一個人拎起 9 個ptv...其實我拎完door3 個9 部ptv, 再拎起埋 door 4 個d ptv, 條腰真係好累...到左回程...door3 同4 的 ptv 又係冇lift up...話哂 door 3 係我個zone, 我同另一個crew 一齊拎起d video, 但今次我特登唔幫後面door 4 拎起d video...我唔想佢地又take 我 advantage 囉! 結果佢地隔左一陣, 死死氣氣自己行上黎整....如果係我, 我見到有同事幫我拎起ptv, 我一定立即上前幫手囉...諗番起, 真係有d 唔開心...
回程, worker 反而唔係太多, 但就有一大個家族上機, 仲由於full load, 所以少不免有d 要分開黎坐, 不過佢地又冇同我要求要調位, 我諗佢地自己都憤左自己同d 同鄉傾掂數, 自己調到o岩為止, 所以我都唔係好理佢地, 只要佢地唔好阻住d 客人上機就可以了...大部分都係文明人黎, 但估唔到文明人問題仲多.. 同事y 講得o岩...文明人唔代表佢地唔麻煩...
首先就係 arrival form 唔係好夠, 一人有一張已經好好, 我明明已經派左一人一張, 有d 人寫錯, 我再俾多張佢地時, 都再三叫佢地小心d 填, 因為真係所餘無幾...呢d 寫錯都算, 到差唔多降落的時候, 竟然有個男人問我拎多 4 張, 當時成架 aircrart 只係得番一兩張, 而我記得頭先派左俾佢麻, 於是佢話, 佢話佢俾左坐係60 幾行那家人(即係佢朋友) 所以佢而家冇...之後我教訓佢..我話: "我會派俾佢地, 而家我地都唔夠入境紙, 我派左俾你, 你又俾左你朋友, 我手上得番一張咋!" 之後那位 indian 係咁笑笑口同我講sorry, 我話: " 我盡量幫你再搵搵, 睇下有冇同事仲keep 住啦..." 最後, 我只搵到 一張...真係 sorry about that....唔好話我冇派俾你...係你自己拎左上手, 自己俾埋人咋!
回程做 service, 再冇商務同事幫手...得兩個小時飛行, 其實service 真係好 rush...佢地係咁要野飲, 我都算...不過就係唔鍾意我serve 佢地時, 問左佢地幾次飲乜野, 佢地都話唔飲, 點知我地個cart 行走左之後, 又叫番我要杯野飲囉...有時我都幾串..話: "then why do u say no when i serve u?" 佢地又係笑笑口sorry 囉...激死... 
drink 已經係小兒科, 我一邊serve main course, 好多人都話我知有order child meal, 點解而家又冇...其中一個女人又係咁講, 咁我就好老實同佢講個list 搵唔到佢的order, 佢問我child meal 有d 乜野, 我話 chicken with chips...之後我話因為已經冇child meal, 我就介紹一下normal meal 兩個main course 俾佢, 睇下佢想揀邊個, 我同個indian 女人傾左一輪, 佢先話: "but my son is sleeping now, i don't think he will eat anything inflight.." 我聽完, 真係 "啤" 一聲... 如果你個仔係唔食野既, 你就唔好同我講點解 order 左個child meal 又冇黎到啦! 淨係同我講唔食米得囉!
另外有一個child meal case 比較麻煩, 孩子的爸爸因為兩個仔冇child meal, 講左d 好 insulting 的說話俾阿姐聽, 搞到阿姐眼濕濕, 仲要我做緊 service 時, 捉埋我一邊傾...後來呢個男人仲要見manager...點知manager 又忙緊, 個indian 男人又唔耐煩, 話:"i wanna see ur manager, where is the asshole?" 我事後聽番, 覺得呢個男人好過分...可以想像到佢點話我阿姐啦!  但老總一d 都唔驚佢, 佢同個客話.."i m here as a manager, not an asshole!"  個客立即又係笑笑口....老總真係不愧係老總...
待績...

No comments:

Post a Comment