24 December 2006

睡著了

2006.12.24
第223 次飛行
平安夜的晚上, 要飛...一邊看著街上的人可以出去慶祝, 自己又要工作, 加上剛剛又與貴人分別, 心裡真的不是味兒....眼淺的我, 忽然又有淚光....
起初還以為會有很多意大利人, 但結果最多既係香港人, 我後面成個ZONE , 差唔多全部都係香港團...原來佢地係去 11 日7 國歐洲遊, 真係好似走難旅行團...我只係諗下, 已經鄧佢地辛苦, 當中有些仲要係老人家....anyway, 祝佢地有個nice trip!

今程機, 冇乜大問題, 但最辛苦就係捱眼訓...一人crew rest 有成4小時 45 分鐘...得我一個係後面的galley on duty...冇人同我傾計, 悶都唔緊要, 最慘係勁眼訓!  回想起昨晚只係訓左4小時, 今早8 點半起身, 之後就冇再訓過, 到一陣自己 rest period 到, 已經係 香港時間早上7 時了, 即係我將會有成差唔多整日沒有睡覺....加上還要on duty 4 小時 45 分鐘...真係唔知點捱眼訓呢? 我做左好多野, 又搞seal 既野...又 close bar, 又將d drink 排番好去, orange juice 還orange juice, coke 還coke ...等等...之後食野...食完飲野..飲完依然好眼訓, 再食snacks..., 得閒又去下水...去水去到前面阿姐叫我唔好去, on request 就可以了...洗手間都洗埋, 依然只係過多兩小時...冇野做的時候, 時間真係好難過...之後想起貴人的事, 自己係坐 crew seat 傻笑...好彩冇人經過, 唔係一定以為我傻左...之後又拎左本duty free magazine 睇睇睇, 又睇下公司的 newsletter...依然都未duty 完...真係做到冇野做, 我竟然拎支vodka 去洗自己隻手錶...洗完, 到仲未到我rest, 最後, 真係不知不覺係crew seat 上睡了一會....
終於....到我休息了, 一訓就4 個幾鐘....起身後, 都未做breakfast service, 我又開始眼訓了....
終於過了 14 小時, 到了Italy 的首都 - roma...攝氏 1 度....好凍呢!
p.s 今程機我發覺我與某個blog 友一齊飛...唔怪得佢個樣咁熟口熟面啦!

No comments:

Post a Comment