2 December 2006

夜遊福岡

2006.12.02
到了酒店, 上房換好衫, 我就同另外三位同事去左食拉麵....
去左咁多次呢度, 影相都係第一次咋!  首先就係店外的機買飛仔...一碗要 650 yen, 加隻蛋要 100 yen, 加個麵又要加 100-200 yen..之後就拎住d 飛仔入黎...裡面好似自修室咁...逐個位隔住哂, 又有私人空間呢! 前面有塊紅布, 令我地連店內的職員的容貌都見不到呢! 好有神秘感啊!  坐低左之後, 職員會俾張紙我地填d 麵想有幾彈性, 湯味要幾濃, 等等...之後按下圖紅布下方的紅掣就可以了... 
 


今次我選擇了麵+蛋...
 

個麵終於黎啦! yummi~~~!
 

隻蛋勁好食啊! 下次一定要 encore!
 

食完個麵, 打算去 supermarket shopping 一下, 點知落到去先知今日同聽日都要改裝中...最後只好去 附近的 convenient store 啦!
 
shopping 完一輪後, 發覺都未飽飽, 同其他同事say 個bye 後, 我就去左 mister donut 買兩個 100 yen donut!
番到酒店慢慢食之餘, 當然要同我今晚的戰利品影下相啦!
 

不過唔知係唔係今日inflight 同3 百幾個客人講過野, 呢度天氣又凍, 加上抵抗力又差左, 搞到喉嚨又痛楚非常...我同自己講, 要捱埋聽日呀!!!

No comments:

Post a Comment