27 December 2006

請你等一下!

2006.12.27
第 223 次飛行
回程 day flight...加上我見到我個zone有一group 台灣人, 一group 菲律賓人, 仲有韓國人, 一小部分的意大利人...預左會有杯麵大戰...
當有一位台灣人要求要杯麵, 我拎到出去, 我就感覺到周圍有好多手拉住我的手臂....出左一個杯麵, 差唔多全世界都要... 而我已經放棄左mark down 佢地的seat number, 只係拋左一句 " 請你們等一下.." 我就飛番入galley...打電話去前面的galley求救...得我一個人係 galley, 我沖唔切咁多個杯麵呢?! 女同事s 黎到, galley 外已經有一條小人龍等緊杯麵...我的感覺係, 聞到陣味就想暈...處理哂出面的人龍後, 我就決定要整多tray 杯麵拎出去, 派俾一d 想食杯麵, 但又懶得行入galley 拎的人...當我拎成tray 杯麵出去的時候, 之前拎左杯麵的客人已經食完, 係咁將d 垃圾拎俾我....有時真係要教下佢地, 我個人覺得, 我手上的杯麵是新的, 是清潔的, 但如果同時收佢地的垃圾, 真係好唔衛生囉!

杯麵戰完結後, 第一group 同事已經休息完番黎啦! 而我終於可以休息....
除了杯麵戰令我深刻外, 坐係 bulkhead 那4 位意大利人, 4 個大男孩, 可以將bulk head 那個area 搞到好污糟...當中, 有blankets, 有用過的杯, 仲要搞到周圍都係野食...就好似d 小朋友食完野, 玩完那個樣子...真係頂佢地唔順呢! 最後到 landing, 當然又係我地空服clear up 哂啦!
另外令我深刻的是...我個zone 有位韓國人...當我做drink service 時, 佢竟然請我食野, 到我做meal service 時, 佢請我食朱古力, 當得我一個係 galley on duty 時, 佢又行入黎請我食餅...同埋係咁問我而家幾多點...之後佢拎左張去 seoul 的ticket俾我睇, 問我上唔上到那架機, 梗係得啦! 我地公司一向出哂名 flight connection 好鬼死好架麻!  最後仲拎埋張 asia miles form 填....後期因為我忙杯麵, 就再冇時間理佢啦....到早餐的時候, 又請我食野? 哈哈! 真係唔駛啦, 謝謝你...
哈哈! 寫下寫下, 唔經唔覺又寫左咁多添...
已經成兩個月冇飛long flight, 其實覺得真係幾辛苦...今次就當係 warm up 啦! 因為下個月仲有成3 班long flight 等緊我呀!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment