3 December 2006

Can u give me EXTRA?

2006.12.03
第 217 次飛行
做左空服咁耐, 有一個情況好多時都會遇到, 就係客人會要求要多個main course, 麵包...等等...尤其是男人, 好多時一個係唔夠佢地食...如果我地有多, 通常都會俾既...
而今日回程, 我就遇到下面呢個情況...
第一程福岡到台北, 有個女人幾怪下, 乜都要 extra...佢話佢自己去 thailand, 一上機就問我有冇thailand 的 arrival form, 唔係掛? 我班機去台北, 邊度有喎! 之後做service, 佢問我一陣有多個main course 既話, 可唔可以俾多個佢...咁我話要 check 一check 先, 做完 service, 我見到我地有多個main course, 於是我就係冇問過阿哥的情況下俾多個main course 俾那位客人...之後我繼續做tea/coffee, 做完, 準備做collection 的時候, 那位客人就入黎, 想要多個麵包...咁我打開個over check, 見到仲有兩個係度, 於是我就兩個俾哂佢, 那位客人說要多一個就可以, 於是呢個時候我就拎起其中一個自己食左去...(因為我唔小心用手掂到個麵包, 又唔想哂左去, 所以自己食左去...) 呢個時候, 阿哥見到, 就話我地只有extra amount of bread, 叫我下次唔好俾...咁我立即同佢say sorry, 因為當時自己都食緊個麵包麻! 但阿哥話, 佢話我食就ok, 但就唔好俾客拎 extra...阿哥咁樣講完, 我反而仲唔明囉! 其實我地做哂 service, 每個客都有野食, 咁剩番的extra, 點解唔可以俾 extra 俾客人呢?  再諗深一層, 呢個阿哥係 日本人, 一向日本人對客都好好架喎! 點解佢又會咁呢?  不過算啦! 就怪自己今次懶叻, 未問阿哥就俾extra 麵包同main course 俾客人吧!
去到台北 transit 的時候, 我發覺個女人同我地一樣 transit 番香港, 於是我今次就一早問左阿哥一陣如果佢再問extra sandsiches, 俾唔俾得佢啦! 阿哥話要睇下有冇extra 先喎! 到做service 時, 那個女人冇再問我拎 extra 啦, 但就多左其他台灣人問我拎 extra sandwiches 囉! 我等呀等, 等呀等, 等全世界都做哂 service, 我先夠膽問阿哥可唔可以俾extra 三文治俾客人, 好彩唔止我一個問者, 睇黎好多人都唔夠食, 最後阿哥都准我地俾 extra 三文治俾客人...咁當然客人開心, 我地開心啦!
事後, 我覺得阿哥唔想俾 extra food, 係因為佢怕俾完之後, 我地一班同事搞到冇野好食...呢個原因只係孤菇自己估咋!
anyway, 下次如果真係冇extra 麵包, main course, 俾你地...希望各位乘客好好體諒一下吧!
連續5 日的飛行終於完結, 換黎係兩日的休息天~~!

No comments:

Post a Comment