13 April 2007

巴林4 日之旅 (中)

2007.04.12 to 13
第一天到左酒店收到的壞消息, 就係我地將會住的二樓, 會進行裝修, 亦即係我地休息的時候, 將會聽到二樓房間的裝修聲....空服係flight 同 flight 之間, 真係好需要充足的休息, 裝修的嘈吵聲真係好影響我地... 酒店又唔肯同我地調房, 激死我地啦!  我地將會係酒店留兩日, 分別係星期四同星期五, 酒店 promise 我地星期四裝修時間係10 am - 5 pm, 而星期五係個邊的休息日, 所以唔會有影響....雖然係咁, 但已經造成一班空服的不滿....
第二天
晨咁早8 點就有人"dup" 野, "dup" 呀"dup", "dup" 呀"dup"...攞命.... 唔係話10 點先 "dup" 咩? 後來停左一陣, 到10 點先再開始"dup", 事後先知道原來老總落左樓下 complain, 所以先停左一陣咋! 真係要多謝老總啦! 不過就真係 "dup" 到我地冇覺好訓....
約好12 點半出去食 indian food...孤菇真係越來越鍾意食indian food 啦... 成班同事坐埋一切, 就梗係傾下公事...食到兩點幾, 大家就去左 crew room...有兩位同事都唔係好識打麻雀, 於是我地四位就一邊打, 佢地兩位就一邊學, 打打下, 阿姐同老總都黎左 crew room, 於是阿姐, 老總, 我同另一位識打麻雀的同事就繼續打打打, 打到7 點半dinner 時間, 一邊打, 我地6 個人就一邊講娛樂新聞...估唔到咁多內幕消息既, 有d 野真係唔聽過, 我都唔信喎! 不過都係個句: 始終都係當事人最清楚....
今晚的 dinner 係 thai food...d curry 真係幾辣... 本來食完就想番酒店, 點知巴林忽然下起大雨來, 遲遲都未停雨, 最後我地只好係被雨淋濕的情況下回酒店, 下著雨的巴林真係好凍, 仲要我地個個只係著短抽衫咋!
回到酒店都成 11 點了...不過都睇左3 集 attention please 先訓...哈哈!
第三天
繼 indian food 同 thai food 後, 就到今日的 italian food~! 想不到係巴林都會有咁有水準的意大利菜食呀!  間 italian food 下次一定要 encore~!   食完, 我地去左前一日去過的 thai restaurant 買野食, 等今晚 inflight 的時候有得食....
因為今晚要起程回港, 所以大家3 點幾就回房休息, 回房時, 收到通知, 班機會delay 半小時, 真係好, 多半小時睡覺的時間啊!
經過兩天與老總相處的時間, 明白到佢briefing 時問問題的用意, 同埋佢強調, 這不是他所想的, 而是公司要求的....怪不得, 那麼多同事工作時與工作外都有咁大的分別....
另外, 我好同意一點: 做空服呢份工, EQ 真係要好高先得...否則就會好似有d 同事, 做得耐左, 精神都會出現問題....唉, 有時我都怕自己第日都會咁....
仲以為今晚係夜機會好易做, 點知仲辛苦過黎個程....嗚......
(待續)
                                                                 

No comments:

Post a Comment