20 April 2007

Senority (上)

2007.04.19 to 20
第 254 次飛行
一大早4 點半就起身, 準備5 點鐘standby, 4 點半check 過電腦, 冇duty 俾自己, 同時又見到仔仔仲online 做緊野, 就一邊傾, 一邊standby, 再一邊化妝...哈哈!
等到5 時50 分, 公司打電話黎俾duty 我, 要我 7 時25 番公司 briefing, 仲問我有冇問題, 我可以話有問題嗎? 你唔好再遲d先打電話黎?  因為如果係 briefing time 前個半鐘內公司打電話俾duty 我, 我就有得claim taxi, 但公司而家係 briefing time 前1 小時35 分鐘打俾我,  平時 7 點25 分 briefing, 我一定要最遲5 點25 分就要出門口, 那時差不多6 點, 坐巴士一定趕唔切, 坐的士又冇得claim 番...你話我嬲唔嬲?  最後死死氣氣坐200 蚊的士番公司...
回到公司見到昨日與我一齊飛 新加坡的同事, 佢地分別call 左去宿霧, 同埋曼谷呀!!!!! 點解call 其中兩位同事去曼谷, 但我唔係其中一位呀????  結果我去左邊? 又係個度....昨日先係個度番黎, 今日又要去既.....
新加坡again!!!
冇得claim taxi 已經黑仔, 點知入到briefing rom, 平時一入 briefing room, 我都會向眾同事介紹自己, 今次亦都一樣, 一入到 briefing room 時, 已經有很多同事坐哂係度, 我逐一介紹完後, 就找個位置坐低,開自己的手袋, 再d 資料出黎睇, 點知一開, 發覺我個handbag的後半隔全部都係餅乾碎呀!!!!! 呢個時候, 我只想到是我家中counin bb 的作為... 我當然趁 briefing 未開始, 盡快清理好自己個手袋啦! 由於我埋頭苦干去清理, 有位紫姐a 係呢個時候入左 briefing room 我都唔知啊! 同時, 亦聽唔到有同事向那位紫姐a 介紹自己, 我更加聽唔到那位紫姐a 向我地眾同事介紹呢! 當我清理好手袋後, 只係睇住自己份資料, 不久老總就入埋黎開始 briefing...
上到機, 到左 boarding 的時候, 我既紅姐a忽然叫我去同紫姐a 介紹自己...去到商務客艙見到紫姐a, 覺得好生面口喎, 立即去介紹自己, 一介紹...佢話我:" 你點解唔同我介紹你自己? 你以為你淨係做economy class 就唔駛同其他 galley 介紹自己? (事實上, 我只係冇同呢位紫姐a 介紹自己...) 你要培養一個好的 habit 向同事介紹自己...blahblahblah" 就係咁, 俾佢b足 5 分鐘...我一句聲都冇出, 我唔想解釋咁多..因為我知道, 我攪個handbag令自己冇同佢介紹自己, 根本唔係一個excuse, 只可說係一個誤會, 加上, 如果我解釋, 我駁咀, 我諗紫姐a 會b 多我一陣, 所以唔出聲最好, 等佢up 完, 快d 走仲好....俾佢b 完, 我都有d 慌, 我都未俾人試過話自己冇介紹自己既, 我心諗, 會唔會仲有其他阿姐我都miss out 左呢? 於是我周圍同d 阿姐介紹自己...其他阿姐好愕然, 話: " 你頭先米介紹左囉..." 唉.....事後我返去 galley 同紅姐d 講聲 sorry, 紅姐a 話:"根本冇乜大不了, 唔駛同我講sorry, 你又冇做錯野...", 另外同galley 的同事又說: " 又唔係淨係你一個俾佢話, 個個都俾佢話啦..." 呢個時候, 我先知原來係我清理handbag 期間, 呢位紫姐入到 briefing room, 冇介紹自己就坐低左, 同時又冇同事向紫姐介紹....所以上到機, 佢要逐位同事去商務客艙同紫姐a 介紹番自己...唉, 雖然我好明白 seniority 呢樣野係呢行都幾重要, 不過個人認為, 如果一個人少少野都咁計較, 我好同情呢位紫姐a 做人都幾辛苦下啊! 我會為佢祈禱的....
亦因為咁, 我從那一刻起, 就忌呢位紫姐a 三分..連行 duty free 的時候, 都要問下佢...如果不幸係機艙見到佢, 都要say 個hi....
我地的紅姐a 係曼谷落機, 將會有另一位紅姐s 代替, 紅姐a 好好人, 另外仲俾我見到同事m, 好搞笑囉! 成日係同曼谷有關的機都見到佢...哈哈!   一見到同事m, 立即要吐下由早上發生到那時那刻的苦水, 嚇到同事m 立即就走出去同紫姐介紹...哈哈!  梗係要啦, 話哂同事m 都同紫姐a 同一個galley 喎...呵呵! 前面有位紅姐都係曼谷落機, 佢走前同我講, 要我地小心d 佢喎, 因為佢睇 seniority 睇得好重, 真係難聽d 講句, 如果我同紫姐a 同時間行到洗手間門口, 我都要俾個洗手間佢用先囉...同埋行都唔好行得快過佢....唉....
(續)....

No comments:

Post a Comment