8 April 2007

靜靜的

2007.04.07 to 08
第 250 次飛行
本來今次是去大阪的, 因為那班機上有位同事我不太喜歡, 所以就由大阪轉左去福崗...
這次調動也不錯, 因為同事們很好...
由於復活節假期關係, 4 程機都係full load, 乘客就由港日台包辦...雖然旅行團頗多, 但感覺上, 佢地比我平時做開的旅行團乖啊! 而 service 上並沒有出現什麼大問題, 兩位阿姐都超級好人...
今日去到福崗並冇與其他同事一齊食野, 因為佢地又食拉麵, 又要燒野食, 自己又想早d行完街, 食完野回酒店, 所以選擇自己一個人走...見時間尚早, 我去了遠一點的 pharmacy 行下, 再去食野, 次次黎都會去一蘭食拉麵的, 今次就例外, 自己一個人, 很想試下隔離個間咖喱飯, 同事果然冇介紹錯, 真係好好味呀! 同埋店內的兩位日本妹妹, 真係好 kawaii... 食完飯, 係supermarket 逛一陣就回酒店...
冇同事同行, 好處就係想幾時走就走, 想去邊就去邊...同埋令自己個人都可以靜d...
回到酒店, 同事兼朋友p 小姐, 竟係由香港打黎福崗俾我...聽你逐一細說你的爛桃花, 我都唔知可以俾乜野反應你好, 只可說你要找的人尚未找到你....
如果次次飛行都有今次那麼好就好了...

No comments:

Post a Comment