18 April 2007

Dinner in Geylang

2007.04.17
今日又約左新加坡的朋友去 dinner...本來去食蟹既, 但因為朋友臨時有事, 到他來到時已經有點夜, 加上第二日我又一大早走, 所以到了近一點的 geylang 晚餐...
這人個蠔蛋, 味道都唔錯, 不過如不幸食到d 辣椒粒, 就會辣到飛起! 雙唇頓時感覺似孖潤腸...
 


geygang 有頗出名的牛河...
 

我地仲叫左麥片蝦, 我最鍾意係連穀都可以食埋! o岩哂我呢d 懶人! 不過始終都係椒鹽最入味啊!
 

飯後, 雖然好飽, 但聽朋友說附近的豆漿都好好飲, 所以一試吧!
 

回到酒店, 已經成11 點半, 第2天要5 點半起身回港呢! 所以呢一刻我打blog 的時候, 覺得好眼訓...
明天仲要5 點起身standby, 真係多謝哂囉!

No comments:

Post a Comment