23 April 2007

檳城 shopping day

2007.04.23
第二天
今天有同事去浮羅交怡, 有同事去了附近的 resort...而我呢? 最後都決定取消原定想去的浮羅交怡之旅, 並沒有感到可惜, 因為這次他最後也沒有來, 而我依然怕會皮膚敏感...起初想租車係city 行一轉, 但實在太貴, 加上concierage 叔叔很好人, 他問我下次幾時會才來, 可以到時車我周圍去喎, 他還說, 又可以待他放工後, 車我周圍去..我只係俾車油費就可以了...真的謝謝你了....就這樣, 昨晚與concierage 叔叔傾到成凌晨3 點...實在有點誇張, 不過佢講得咁開心, 我又唔好意思話走...
既然取消了去浮羅交怡之旅, 就與同事c 去左隔離的mall shopping...本來我都沒有東西買, 怎料在等同事c 試完一對又一對涼鞋, 我悶悶的, 又自己係店內走了一轉, 反正都要等她試鞋, 不如自己也看看吧, 結果我又睇中左...就係咁, 我們倆就反轉左間舖頭兩個鐘...哈哈!  戰利品有涼鞋兩對, 太陽眼鏡一副, 加上用 hsbc卡簽帳有 discount, 結果3 樣東西合共不到200元港紙! 太抵了... 不過這次我沒有帶suitcase, 所以要借借同事c suitcase 內空位用一用, 真係謝謝你啊!
之後與同事晚餐後, 就回酒店, 很慶幸沒有去浮羅交怡, 因為他們都曬黑了...
而我的心情依然未好過, 繼續收到一個又一個壞消息...
除了向朋友說對不起外, 我還要向另一位朋友送上衷心的祝福...
我相信....時間必定能夠沖淡一切的...
(續)

No comments:

Post a Comment