26 April 2007

奪命新加坡來回

2007.04.26
256 次飛行

今日就做左上個月同飛女swap 既新加坡 turnaround...
briefing time 前一個鐘就回到公司, 有時那麼早回到公司都有好處, 可以食下野, 同埋去搞一d 平時冇時間做的事, 今天終於有時間去uniform section 拎張單去買對新鞋了...
 望住自己而家個對鞋, 都可想而知我份工係幾咁辛苦...

briefing 前一小時, 睇過下個crew list, 原本15 位空中服務員, 只有10 位空中服務員的名字係個list 上面...都心知不妙...結果係, 少左一位同級的同事, 但班機就full load....

去個程就唔full, 但因為回程 full load, 所以係 transit 時候, 我地要係機艙執番客人睇完的報紙, 再疊番好去, 留番回程的時候, 可以派俾客人....可能大家聽落覺得好似好肉酸咁, 但我地都唔想既, 因為公司一向都唔會load 咁多報紙上機, 如果full load 既話, 一定有好多人要睇報紙, 尤其是今日仲要係新加坡機, 加上一個complain 分分鐘可能因為冇報紙睇而引起, 所以話報紙對我地有幾緊要呢! 每一次執報紙, 都覺得自己好似d 凌晨時分係報攤疊報紙的報販咁...

回程, full load, 又少左一位同事工作, 加上有成一半都係國內同胞, 可想而知有幾辛苦...每一位同事都好似著左 turbo 咁, 快快脆脆做完個service 去...老總亦都有份幫手做drink service 出 cart, 同埋一齊做meal service, 只係後期佢有心無力, 因為有位有心臟病的客人感到好辛苦, 老總要全力跟進, 而最難捱亦都係那個時候, 因為那位心臟病occupy 左最後面的 galley....令做service 的時候難上加難, 少了一個人手, 連repenlish 都要自己黎, 派餐的時候, 簡直係漫長, 派極都未派完, 仲要已經有客人食完拎個tray 俾我, 要我收左去...最後阿姐cut 左wine service, 快快脆脆 行完一轉 tea/ coffee, 就去做collection...collection 後, 本來我去賣 duty free 既, 點知因為心臟病那位客人訓左係最後的 galley內, 剛剛檔住了那個sales cart, 就算接了order, 都唔賣得....只好向客人說聲sorry, 以及解釋原因, 客人們都好好, 大部分都好關心有心臟病客人的情況...到差不多landing, 那位有心臟病的客人要回到自己的座位, 而我的 sales cart 就可以重開, 係降落前最後的30 分鐘完成所有order, 當然, 又要多得一班同事的幫忙呢!

雖然呢班機少左位人手, 真係做得好辛苦, 但好開心老總會落手落腳幫手做service, 亦好開心各同事都好樂觀去面對那麼多的 request....而最開心既, 係出奇地冇complain....

都係個句: 一班機有幾奪命都好, 如果大家都有teamwork 的信念, 困難都能一一解決...




No comments:

Post a Comment