1 April 2007

情"飛"首爾

2007.03.31 to 04.01
第 248 次飛行
10 點半起身, 有 acknowledgement, 卻因為11 點開始standby, 我死都唔 acknowledge 住, 寧願換好衫, 化好妝, 等 11 點公司打黎叫我番工...
終於11 點打來...原來去首爾, 次次聽電話, 都覺得有點似睇下中乜野獎的感覺...聽的時候緊張, 聽完就鬆一口氣...原來孤菇要去首爾...
今次4 程機都冇乜特別, 而4 程只係得頭尾兩程台北是full load, 加上韓國大嬸又好好人, 仲識講好流利的英國, 最勁係其中一位大嬸一眼就睇得出我係天主教徒...
已經有年幾冇去首爾了, 今次一場黎到, 當然要試試當地的美食啦! 石頭飯, 豆腐湯同泡菜簡直係我的 favourite!
再去mini store 買少少野就回去睡...
另外, 成年冇去首爾, 有樣野好唔同既, 就係房間的自助售賣機冇左...還記得第一次入到間房, 對那部機十分好奇...(1) 研究點熄左部機的燈, 因為唔熄我訓唔著... (2) 睇下有乜野買... (3) 意外發現連domdom 都有...
做完這班首爾機, 到香港時要check 公司 web, 仲以為一早俾機我明天去做添...點知..原來俾多日stand by 我....嗚......down 哂...
p.s 當我對著同事及客人笑的時候, 其實心理並不太愉快...為何? 下篇再說...

No comments:

Post a Comment