12 July 2006

壓力

2006.07.12
第 182 次飛行
本來我今日的duty 係做bar duty (即係只係負責機上的免稅品買賣), 最後如我所料, 有人port sick, 公司又不打算加配人手, 結果原本是多餘的我, 俾公司抽調出來做service, 因為今次唔係第一次, 所以我已經習以為常
,  冇得做bar duty, 我就一定係做商務客艙, 而我又一早check 過老總的名字, 所以我set 行個頭...
 冇計啦, 有陰影o麻!
 我好記得上次同佢飛的時候, 佢逐一批評同事的hair style...其實佢覺得我ok 的, 不過佢係我最忙的時候, 教我點紮個頭紮得仲好d...搞到好多人都唔多鍾意佢, 所以呢, 今次我罕有地jel 到個頭"立立令"...
 係我check 老總名的同時, 發覺公司又downgrade 左個老總做紅姐喎!
 佢好似係我"媽媽生" 喎!(因為我已經唔知邊個係我"媽媽生"啦!
) 於是, 妝個方面又要行d 啦!
忽然覺得自己今日似番去training 多過似去番工! 哈哈!

唔好見我嘻嘻哈哈, 其實一同呢一類老總飛, 仲要係做商務, 我好緊張架!
可能始終都係有壓力啦!
 我緊張的程度係手都震個隻
...怕自己做錯野麻
! 不過我係咁同自己講, 唔好驚, 唔好驚, 一切都跟training school 咁教就實冇死...
 結果我就照做...但我partner 就唔好彩啦! 佢今日俾老總話個頭唔得, 之後又俾我紫姐話service 既野, 唔講唔知, 我地個紫姐都係training school 架, 加埋俾人downgrade做紅姐那個老總(又係教training school), 3 個加埋, 死未?!
 不過最厲害都係老總同紫姐, 我partner 俾佢地兩個逐個話, 起初我都係知少少, 後期我partner 仲講多d 俾我聽, e.g 佢既tone of voice又俾人話, tea, coffee 的時候又俾人話...等等, 聽完後, 我先知道有幾"金"...
 到呢個時候, 我partner先知佢地唔少野, 佢仲問我知唔知! 哈哈! 我梗係知啦! 不過我以為我partner 都知(因為佢senior 過我麻), 所以先冇同佢講者, anyway, 我只可以話: " 乜都要醒定d 啊!"
 好彩兩程都係一半一半loading, 所以都唔係太辛苦, 最緊要係d 客好好笑容啊!
 所有野都照black and white 咁做, 就唔會俾人抽到衰野, 結果我就好安全咁完成哂兩程機...

不過呢....最後我都俾老總話左一樣野(我都估到佢會話我架啦!), 就係我handbag 那個大大個靚靚蝴蝶結呀!
 真係百密一疏添!
 好彩佢係笑笑口咁同我講者, 同埋當時, 已經係放工時間啦! 我係咁話:"係係係既...係係係既..." 立即一支箭溜走
, 怎料, 呢個時候, 我聽到身後的老總叫我Partner 既名字呀!!! 點解? 我諗我估到, 佢那個overnight bag 有個melody key chain 囉! 哈哈!
 唉, 老總放工都唔放過我地兩個呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

有時我諗深一層, 都唔怪得呢d 執到咁正既人, 佢地做左呢一個級數, 本身自己都可能有d 冇形的壓力, 不過我覺得, 人生又唔係好多年, 點解唔可以樣樣野都放鬆一點呢? 執到咁緊, 個人都好辛苦者
....anyway, 人人都有佢既選擇, 佢選擇呢條路, 就由得他們吧!

講番轉頭, 今日去睇公司的mailbox 時, 發覺一封白信封, 一向都好怕有呢d野係我mailbox 度, 除非我係事先知道,否則次次一見到, 我個心都涼左半截, 今次就係一d 先兆都冇, 所以好d怕怕, 尤其是打開信件個一刻, 一睇到, 嚇鬼死我咩???!!!
 原因係陳南綠多謝一班參加左i can fly的staff leader...
 好心佢啦! 唔駛多謝我啦, 我都冇乜點出席, 俾佢咁嚇一嚇, 立即想去洗手間!

一出機場...好熱呀!!!!!!!!!! 熱得黎又焗個隻!
 我一向都坐開E 車既, 但經上次同事一講, A 車都有discount 喎! 雖然都係貴dd, 但勝在舒服, 同埋唔駛行咁遠呀! o岩o岩見到有車到, 把心一橫, 上車去...
 

呢架車途經的地方同E 好唔同, 經過一些熟識的道路, 我又記起一些零碎的片段...很懷念從前...

忽然, 我又發覺, 記憶永遠都只懂得停留在幾年前某一時段上, 記憶猶新, 揮之不去...

回憶是美好, 但亦令人很傷感...始終還是忘不了....

No comments:

Post a Comment