26 July 2006

No Call Again

2006.07.26
今日晚上8 點等等等, 等到而家, 都未有call, 我諗今晚應該唔駛飛啦...真係好耐冇試過連續兩日都冇call 既...通常第一日冇call, 第2 日一定有call, 點知今日係第2 日都冇喎! 真係有點意外! 我d 同學仔仲好羨慕添!
 不過等既期間真係好悶架!

其實今日lunch 過後, 我check 公司個web, 見到有acknowledgement, 諗住一定有duty 俾我, 點知一開, 原來係轉左我明天 stand by 時間...唉...搞到我虛驚一場添!
 人家說, 轉我明天stand by 時間, 通常今日都唔會call 架啦! o拿! 呢d 野真係好難講...我試過公司一早俾左day 2 的duty 我, 但點知stand by day 1 那天, 公司call 了我做個overnight, 結果公司抽起了day 2原本安排俾我做那班機, 搞到我番到香港仲要stand by 多一日呢!
 所以話, 一stand by, 乜野事都會發生啊!

昨日我化哂妝, 紮埋頭髮, 但今日冇再化妝啦, 只係紮頭髮準備一下就算...

過埋今日, 原來我已經放左4日假...個人開始懶啦...唔想番工啦..........

佢地轉左我明天stand by 時間, 應該會call 吧..如果有既, 唔該早d 通知我...

No comments:

Post a Comment