6 July 2006

一路訓

2006.07.06
食完pharmacy 既藥, 真係成日都想訓, 又話d 藥唔眼訓既? 扼人架!
 好彩仲有一日俾我訓, 唔係都唔知點番工...

今早曾經又燒過, 又發冷, 又係蓋幾多被都仲係覺得凍...
不過燒完一輪, 再起身的時候, 發覺身體好似好了點...

貴人今日幾個鐘就msn, 再msn, 問我怎樣, 但你唔好彩啦, 你次次搵我時, 我都訓緊
...基本上, 今日24 個鐘, 我諗我只係得3-4 個鐘醒過...不過最得人驚既就係, 你最後唔再msn, 而係打電話黎..anyway, 多謝關心

而家唔可以再訓啦, 因為就快番工啊!
 而家把聲仲未好番哂, 希望一陣唔好再有 "十問九唔應" 的情況發生啦!

希望一切順順利利呀....

呢一刻, 我好掛住香港的美食同家人的照顧, LA呢間酒店對於我黎講, 真係彷如隔世...

最後最後, 多謝各好友同BLOG 友的關心!

No comments:

Post a Comment