28 July 2006

看多一點點 - 星加坡

2006.07.28
俾多幾張大家睇下啦!
(1) 呢張真係要講下, 以前我地住個間酒店就係中間個舊oval shape 既stadium, 左面那座building...
 而呢張相係我房影出去架! 環境都算不錯啊!



(2) 下面呢一張就係我寄信的地方啦! 裡面係shopping mall 黎既, 其中一間就係post office..
 (又係我間房影出去既!)


(3) 下面呢張就係我過橋去 "旺角女人街" 影下的...中國城!

 

(4) 呢張純粹係行經過, 覺得幾得意, 影下的...d 豬豬真係好cutie 啊!

 

(5) 整張黑白照懷舊一下..

 
(6) 呢張相有d 對比架! 見唔見前面好古式, 但後面就好摩登呢?!
 係星加坡, 呢d 境色, 周街都係..


(7) 下面呢張, 好似去左上環...

 

(8) 下面呢張...係偷影架!
 (不過佢地應該知我影左佢地, 因為我影完, 佢地望左我一眼..)

 

(9) 有d 花襯下, 令呢個chinatown, 更china 啊!

 

真係估唔到一小時內, 我可以影到咁多相...

No comments:

Post a Comment