30 July 2006

老總唔易做

2006.07.30
第 187 次飛行
因為太累了, 今日差d 唔知醒...

臨離開泗水前, 從自己房影左兩張日景照...




唔好成日見老總只係行行企企, 好似冇乜作為咁, 其實一有起事上黎, 佢係發揮得最大作用的一位呢!

話說今日回程的機上, 從阿姐的口中, 有件事發生了, 就係有位乘客將杯飲料倒瀉左係一位外國人身上, 那外國人梗係好嬲, 要投訴啦!
 佢要求我地要買番件衫俾佢, 仲要求要調到商務客位, 但這要求同發生係佢身上的事, 似乎沒什麼關係呢!
 於是老總要出馬啦!
 過程我知道既並唔多, 我只知道最後要賠voucher, 同埋老總同阿姐設法將那外國人既衫洗呀洗...
 呢位外國人一陣會再坐飛機到LA 去, 而已經係check 到佢可以去lounge 沖個涼..係度希望佢開心番啦!
 不過同事做左咁多野, 佢仲係 long face...
事後, 連商務既同事都問我是那一位客人long face, 通常就係咁架啦, 一傳十, 十傳百, 一傳, 個個就會想知係邊一位乘客, 我當然都唔例外啦! 哈哈!

發生呢d 不幸事, 最忙既一定要老總, 又要同客人解釋, 又要去解決問題, 事後又要寫report番公司, 真係老總唔易做呀!

隨著我番到香港, 我的stand by 亦就此完結!

No comments:

Post a Comment