29 July 2006

一個人的晚餐

2006.07.29
雖然係機上已經食左d 野, 但唔知點解一去到酒店, 仲覺得未夠, 而由於同事們有些去做massage, 有些又太累, 有些又說只叫 room service, 所以最後我又如常自己一個人晚餐...

揀了很久, 我最後選了coconut chicken 作為我的晚餐...

 

不過他送來後, 發覺與我之前想像既有d不同, 同埋, 我最估唔到...會咁辣囉! 辣到我成支水一次過飲哂!
 評語係都幾好食既, 不過唔知係唔係d 雞肉太厚啦! 我發覺最入面個度, 係有d 唔熟既, 本來想同職員反映一下既, 不過都見咁夜, 多一事不如少一事, 唔係太熟既部分, 我唔食算啦...

下面呢兩張係等緊room service 時, 無聊影下的...見到張咁舒服的床, 真係想立即跳上去訓



食完飯, 搞下東, 搞下西, 再寫埋兩張postcards, 是時候睡覺, 準備明天回港!

No comments:

Post a Comment