28 July 2006

問題多多

2006.07.28
第 186 次飛行
番黎呢一程, 一個字 " tough" !!!!
 

我既所謂 tough, 係所有問題係同一時間擁埋黎, 想透個氣都唔得個隻!

(1) 最嚴重的問題就係架機的最後部分勁熱, 我諗冇40 度, 都有30 度!
 d 客一上到機, 就係咁投訴, 同埋係咁問我地點解咁熱, 而我地當然又用最官方的答案回應佢地啦!
  仲有客人問我, 乜我地公司既飛機的空調未整番好咩?
 真係唔知點答佢好囉!
 起飛後,  雖然情況好左好多, 但依然有d 客人覺得好熱, 入左黎我地galley 度, 佢地企係度唔係問題, 但阻住左我地做野...
 好彩既係, 呢班機, 仲有幾個位剩, 於是我唯一的方法就係將某d "頂唔順" 的客人調去d 空位坐, 佢地梗係開心啦!
 

(2) 都唔明點解, 機艙咁熱, 竟然仲有好多人問我拎blankets 囉!
(3) 今日係勁多人問我拎報紙, 但又唔知點解, 今日的報紙比昨天既少左好多好多...有人要蘋果日報, 我只好俾星島, 有人要financial times, 我只好俾SCMP, 到有人要SCMP 時, SCMP 就冇哂, 要俾 standard, 有d 人有一份報紙都唔夠, 仲想要多幾份...唉...
 好彩, 最好都搞掂哂..

(4) 一個好常見的情況, 就係客人同ground staff 要求走廊位, 但佢地就俾左window seat 客人, 客人上到黎, 見到唔係自己想要的位置, 就同我complain...唉...我已經忙到死, 仲要搞呢d 問題, 其實可以俾 ground staff 搞既, 不過客人只係想同我反映一下, 而佢又知唔關我事, 所以最後佢笑笑口咁同我講..冇事啦!
 不過我就要成日double check 佢係唔係真係ok 囉! 你知啦! 而家好多人都口是心非...怕怕!

(5) 好多客人的行李都好大件, overhead locker 又冇哂位, d 行李又重, 移一移位都好難, 結果要同阿姐夾手夾腳一件件移開去...先開出一個小小位置來...

(6) 我幫一位客人帶位, 帶完位, 我好記得我有俾番張boarding pass 佢既, 點知過左10 分鐘左右, 佢話我知, 我冇俾番佢..
 最後佢搵唔搵得番我就唔知啦...不過我就話左俾佢聽如果搵唔番, 仲有好多方法可以claim 番佢既 asia miles...話哂, 電腦一定有佢既 record!

(7) 又係唔知點解, 今日幾廿件jacket 同時間擁哂係我對手度, 當我打算掛係前面的時候, 架機開始行, 要armed door, 搞到我由door 2 走走走, 走到door 4...唉..乜野儀態都冇哂!!!! 我唔濟!

(8) 做service 的時候, d 人既位調哂, 搞到派special meal 係出現左少少問題, 不過好快就解決左...只係有兩位客人話自己有order special meal, 但係個list 又搵唔到佢...

(9) 又係做service 的時候, 差唔多個個客人都同我講headset 有問題, 要換過個, 後來我同阿姐 + 一位好好既 ID passenger 研究出係成個video system 既問題! 要reset 過哂! 呢個時候真係好驚, 因為如果壞哂, 好多機會要派 voucher! 咁我做duty free , 就實死囉!
 最後, 我有運行啦! reset 完, 冇事.

(10) 做完 service, 行左轉 duty free, 冇乜客人理我, 點知過左一陣, 成堆order 擁埋黎...
 真係有點意外...仲要個個o岩o岩先俾完order, 就話立即要items, 我邊做得切呀?!
 就算我快, 部機都唔肯快...
好彩成個galley 的同事都幫我, 連阿姐都幫我, 唯一唔幫我既, 就係那個架妹! 後來, 我真係忍唔住, 麻煩佢幫我收下錢...我真係頂唔順佢一個人企係個galley 咁得閒囉!
 雖然好忙, 但當同事俾order 我時, 我真係忍唔住笑...因為同事係佢地的order form 上, 唔單止有客人的seat number 同 item number, 仲有同事對客人的comment!
 e.g "煩", "佢又摧啦! 好煩...", "又一個煩人"...等等既comment,  搞到我一邊收order, 一邊係咁笑笑笑..
 呢d "煩" 人, 都係買勁多野既, 由於時間問題, 我只好做左d 比較容易先...因為已經分唔到邊個俾order 我先啦! 有時都覺得自己幾慘, 已經好努力盡快賣d items 俾佢地, 點知佢地仲係度摧囉! 阿姐已經係咁同d 客解釋, 但d 客都仲嘈, 阿姐番入galley, 同我講搞唔掂某某男人..仲問我點算, 忽然, 我發覺自己好似做左阿姐多d...最後個男人入黎galley 搵我, 點知佢一見到我, 立即話: " 原來你真係咁忙, 唔緊要, 我等!" 就係咁, 佢立即冇哂事...
 仲有一個女人, 買左好多野, 但又唔一早俾 marco polo card, 等我地賣左佢先出示那張card 俾我地睇, 為左唔想refund 再做過 (因為要再掃多次咁多件items, 真係好time wasting! 加上部機又得一部, 做得佢個單, 其他既, 唔駛做都得囉!) 結果我唯有幫佢做manual..不過就要等我做哂所有sales 先慢慢同佢搞...最後我又要親身上去同佢解釋一番, 最緊要係keep 單呀!

做到後期, 我太緊張, 又太心急, 做到手震, 個個見到我咁, 仲驚過我, 連前面阿姐都走上黎安慰我, 叫我唔駛咁驚, 一定做得哂! 就算做唔哂, 一land 左, 因為今日泊係 gate 2, 所以飛機滑行的時間比較長, 我一定有時間做得哂呢! 真係好多謝大家, 連前面阿姐都上黎安撫我, 真係好感動!
 結果有大家的支持, 我終於做得哂....

做完呢班機, 我先記得自己已經急左3 個幾鐘"豬豬"囉!
 同埋做到d 頭髮散哂!

落左機, 收到公司 message, 原來已經安排左明天既機俾我地一班stand by 中的同事啦! 於是我地去check 啦, 點知有一位同事明天又要同架妹一齊飛過呀! 我地知道後又爆笑左一輛, 係呢度, 我祝佢好運啦!

至於我會去邊? 嘻嘻, 我番黎既時候, 你地就知啦!

終於一口氣打哂4 篇blog 啦! 仲有6 個鐘頭訓...

晚安...

No comments:

Post a Comment