14 July 2006

遠征到紐約!

2006.07.14
第 184 次飛行
連續做左兩班"白做" 的short turnaround, 都未後悔完, 又未好好休息, 又要起程了...連管理處個伯伯都連續3 日同我講:"又要飛啦!", 係啦! 孤菇又要獨自上路啦~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!

基本上, 紐約機一年都會被roster 一次的, 對上一次我做呢班機, 應該要數兩年前的10 月了, 至於上年, 因為第一次我去紐約時, 那3次 "艷遇", 令我怕左呢個地方, 所以最後我係調了auckland + tpe turnaround 番黎做...哈哈!
 今年, 起初因為某d 原因想調其他機, 但最後又係因為某d 原因, 打消了這個念頭
...當做這個決定時, 我發覺到現在, 有些人我還是很害怕再見面的...

還是...面對現實吧!

呢班機, 我得兩樣野怕, (1) 飛行時間真係太長, 要成16 個鐘! 不過而家係 summer, 就好d, 只需要15 個鐘..
 (2) 就係個架 346 機, 好彩既係, 今次唔駛再做商務啦!
那個咁細的galley, 同埋一望無際的商務客艙, 我真係有點怕怕...

成班機, 其實情況已經比我想像中好得多了, 仲有成40 幾個位剩, 不過, 一boarding, 就有d 辣手野俾我搞...
 話說, 有個鬼婆上到黎, 佢張boarding pass 就係 67G, 佢一見到佢個位係中間既走廊位, 就開始嘈我啦! 佢話d ground staff 扼佢, ground staff 明明話俾佢知俾個window seat 俾佢, 但而家就俾左個走廊位佢, 佢重覆左呢句說話成n 次, 仲越講就越激動, 之後黎料啦! 發脾氣啦! 佢丟suitcase!
佢丟唔係一個問題, 問題係佢差d 將成個suitcase丟落我個頭呀!!!
 之後, 佢就丟佢支拐杖, 又係成支差d 飛去我個頭度, 好彩我訓醒者, 唔係命喪機艙!
 見到佢咁, 都知大鑊, 我叫佢冷靜d, 仲話我盡可能幫佢換位, 但佢就話唔駛, 呢個時候, 佢發緊脾氣之餘, 開始流馬尿啦!
見到佢個樣就慘, 為左個位, 又發脾氣, 又喊, 好似好大件事咁..
 最後, 我只好同老總講聲, 就出去搵ground staff...好彩就係, 個鬼婆隔離 67 H &K 都係冇人坐既, 所以最後兩個位都俾左佢, 佢立即就好好聲氣同我講: " 其實我今早訓得唔係太好, 所以發咁大脾氣, 我知道係唔關你事, 係ground staff 扼我..." 之後, 成班機, 呢個鬼婆就異常地變得easy going...無論我行出行入, 佢都同我講多謝, 搞到我感覺怪怪地...
我心諗, 好彩今日班機唔full, 唔係都唔知點算...
 做完呢班機, 最令我深刻睇怕都係呢單啦!

之後成程機都算順利, 不過間唔中都有激氣事既, 例如, 機上面中間既galley, 因為冇壓縮器(即係專用黎壓縮垃圾), 只得一個waste bin, 所以我地就搬左個紙箱去中間既galley, 因為係紙箱的關係, 所以所有有液體的物品都唔放得落去, 點知有個女人, 係我行開左既時候, 將成支沖俾bb 飲的奶倒哂去個紙箱度!
 我番到galley 見到, 一句 "oh no!", 之後話左個女人幾句, 即係教佢唔好再係咁...就死死氣氣將成個箱拎起, 將d奶倒去一隻杯度, 再倒番去個sink 度... 呢個時候, 我partner 入到黎galley, 見到我咁樣做, 問我發生乜野事, 我就一五一十咁同佢講...佢叫我唔駛咁做, 由得佢算啦...但我心諗, 再唔倒, 個紙箱一定濕哂!

又例如, 客人要求special meal 時, 通常都會有一份snack 給他們的, 但有一位客人, 係起飛5 個鐘內已經食左佢那個special meal 的snacks, 由於他要求的special meal 係比較特別的, 是很多其他食物都取代不到的, 包括杯麵都不可以取代, 最後, 我只好問問他有什麼想食, 再去其他客艙求救..好彩商務仲有d 水果剩..

至於杯麵, 係預料中, 都知道一定走唔甩, 所以我都係以平常心做, 休息時分, 只係我同另一位同事當值, 所以真係需要時間慢慢整, 我唔會見到有太多order 而快d 整整整, 因為我唔想因為咁而再次"錄" 到自己對手囉! 搞掂哂, 成tray 成tray 拎出去, 感覺好好多! 杯麵唔怕整多左會浪費, 因為一定有人食! 哈哈!
 

除左整杯麵, 仲要check 洗手間, 有樣野又係激氣既, 就係我拖住一大袋廁紙卷, 抺手紙時, 唔知道客人經過的時候順手將佢地既垃圾丟左入去, 到我入到洗手間, 諗住增添一些廁紙卷時, 一開袋子, 發覺有垃圾呀!
我當然又係死死氣氣咁將d 垃圾拎番出黎啦...唉...
 仲有, 都唔知客人點去洗手間既, 有一個洗手間內, 全部專用來穿住廁紙卷的筒筒不見了...都唔知係有人丟左, 定係有人拎走左...
 情況真係有點恐怖...

就係咁...5 個鐘頭就咁過左, 終於到我訓覺啦!
 唔知係我太累, 定係張床太硬, 起身的時候, 雙腳又軟, 背部又有點酸疼..

可能不斷在忙碌之中, 呢 15 個鐘, 我覺得都算過得幾快...

終於到紐約啦!


No comments:

Post a Comment