6 August 2007

第3 個tray

2007.08.05 to 06
第 286 次飛行
這次...是3 程的曼谷機...仲以前香港去新加坡個站好癲添, 點知第2 程新加坡去曼谷個站仲癲, 幸好機上那些比較煩的"差差" 唔算太多...唔係孤菇真係俾佢地玩到嘔血...
回程, 我同我partner 都幾黑仔, 首先我partner 那個zone 有個香港人因為冇choice 話要complain,  呢一波o岩o岩搞掂, 轉個頭, 我by hand 收tray 時, 唔小心跌左最頂那個tray...而家新的 tray 好輕, 如果放埋 main course 上去, 就會變左上重下輕, 好容易反..以前我會by hand 一次過收成5-6 個tray 回galley, 但而家都只係收3 個tray 就番 galley, 點知, 最頂那個tray 跌左落黎, 仲要黑仔到俾o岩o岩係 galley 出黎的老總見到成個事發經過...跌左個tray 都事少, tray 上面的野彈到周圍都係..仲要波及3 行坐H 位的乘客...那3 位乘客, 最近我的那位乘客反而冇乜野, 係最後一位鬼婆, 有dd long face...我勁唔好意思.... 事後老總本來想俾voucher, 但因為阿姐同埋我tum 番掂個客...所以最後都唔洗用呢一個方法......事後老總同我講learnt a lesson..仲叫我下次最多收3 個tray 好啦...佢講完呢句, 我真係好想笑...老總走左, 我同阿姐講, 那個跌左既tray, o岩o岩就係第3 個啊...阿姐聽完之後勁笑...佢同我講:"唔緊要, 要你幫我by hand 收tray, 你已經好好...", 有這麼識體諒下屬的阿姐...實在太好了..
連續飛左4 日, 放工係巴士上訓到差d 過站..

No comments:

Post a Comment