30 August 2007

不愉快入"谷"記 (中)

2007.08.30
兩個幾小時的飛行時間很快就完結, 以我所知, business class full, economy class 都唔full, 加上我發現j2 有去 economy assist, 那時我見j2 都回來了一陣子, economy class 的阿姐又拎左economy class 的食物上 business class, 咁即係economy class service 都應該做完啦...不久captain 又做左 descent announcement...我再望望飛行頻道, 見只有30 分鐘的時間, 但我order adaptor 依然未到手...於是再隔了一會, press call light, j2 出來了, 我對她說我order 左個adaptor...j2都未等我講完, 就對我說:'其實我地的 duty free service 要係做完meal service 之後先開始的...', 我本來想說:' 但我見你地做哂service 啦喎', 不過我當然冇講, 我說:'我未起飛前已經交左張 order form...', 點知j2 個樣好似有點不耐煩說多次:'我地的 duty free service 要係做完meal service 之後先開始的..', 見到佢個樣, 我真係想同佢講:' 我清楚過你好多, 我是sales team ...', 其實我expect j2 會幫我follow up 一下, 不過佢冇...可能我阻住佢地食野掛...anyway, 我什麼都做不到, 只有等...
........

到老總make descent announcement...我終於見到那位賣 duty free y3, 可惜佢唔係朝著我的方向走, 而是向著對面aisle 的客人走...完成交易後, 我就不見那位y3...那時business class 的同事已經check cabin...我真係唔想再出聲, 但又冇辦法, 因為我好需要這個adaptor, 這次我就同j1 :'我起飛前order 左的 adaptor 仲未到...', j2 當然有幫我follow up , 都降落了...我連自己張信用卡都俾埋佢...只係唔想俾到佢地麻煩......就係j2 y3 期間, y3 終於黎到...而我唯有用另一張信用卡簽啦...這時, j2 回來了, 俾番張卡我, y3 用英文說:' that's good that you have more credit card...' , 我唔識笑...另外, 我還不滿一件事, 完左service 冇耐, 話說我未飲哂diet coke, j2 行經過時, 指住diet coke說了一句:'你都唔要架啦...', 老實講, 我未試過同一個客咁講野囉....飛女, 如果你個日有返工既話, 麻煩話我知那位j2 是什麼名字...我會記住佢....哼哼
...


可能不太愉快, 所以覺得時間過得好慢..


待續.........

No comments:

Post a Comment