22 August 2007

扯火

2007.08.22
前幾日check payslip, 好開心公司終於出番1-3 月的 star commission 俾我, 點知再睇睇, 發覺 5 月 individual 的 commission ( 8 月係出 5 月的) 冇出俾我...而5 月的 sales 係完全冇shortage 既...於是今日打去問...
聽電話的人已經不太友善...之後我仲要等左成兩個鐘先有reply...
" 你 6,7 月都有 shortage 喎, 你4 月都有喎, 你要番黎settle 先有 commission 架!"
" 我一早上左黎settle 左..."
" 但都仲話你有shortage 喎, 你快d 上黎settle 番..."
" 我都話我一早上左黎settle..-_- "
隔左一陣, 我問:
"同埋8 月應該出 5 月commission, 我5 月都冇shortage, 淨係6,7 月有shortage 咋喎! 點解唔出5 月commission 俾我? 因為一向如果有 shortage, 只會影響 star commission, individual commission 都會出架麻...加上我5 月根本冇shortage, 點解唔出5 月commission?"
其實呢個時候, 那個女的已經 refer 左個電話俾個男既...
"而家policy 轉左, once 你有shortage, 所有commission 都會hold 哂.."
"但都唔關5 月事...點解唔出5 月既俾我?"
" 而家係咁架啦...所以如果你一收到e-mail 有 shortage, 最好快d 上黎搞左去.."
" 我個個月都上黎搞架啦..."
" 你d case 比較嚴重d, 所以要d時間.."
" ok...咁冇野..bye.." (我已經唔想再說下去..)
最扯火係佢地話而家 policy 轉左, 幾時轉? 冇人知...講完個電話, 只得一個結論, 就係佢地講乜都得...
夠啦! 我忍夠...唔想做啦!

No comments:

Post a Comment