19 August 2007

七巧節

第 289 次飛行
今天, 爸爸叫我繼續訓, 如果公司打俾我, 才叫我起身, 結果去到 9 點...公司打來了..係台北即日來回...都估到架啦...之前因颱風關係 cancel 左好幾班機..所以應該full load 囉...
台北機, 都沒有什麼特別, 唯一我覺得唔同的是...今次兩程機上, 都好多bb 啊!
就這樣, 過了一天, 聽d 阿姐講, 今日係七巧節...回家路上, 嘗試睇下天上看不看到那條橋, 當然是看不到...因為香港太光了...
standby 終於完結...繼上個月放左兩星期大假, 再加埋呢個兩星期standby 好似冇返過工咁..我發覺自己已經"dum" 懶左個身, 唔想返工了...

No comments:

Post a Comment