17 August 2007

依然無call

2007.08.17
今日的standby 時間係 11 點到 18 點...仲以為前3 日都冇call, 今日一定call 啦... 11 點到 18點, 真係乜野機都有機會call 到...但點知...白等...一個call 都冇...
頭幾日standby, 我都會著定uniform, 等call, 但到左今日, 孤菇到左12 點, 仲係張床上面訓緊.... 簡直視standby 無到...
結果整日都坐係腦大哥面前換機...好開心同事終於send 左個奪命 888 上去processing...
但點知凌晨時分...(即係o岩o岩), 那位同事話要 withdrawn, 原因係有人俾 5 day melbourne 佢, 佢要返屋企喎 (即係佢home 係 melbourne), 唉...其實好多時同事話withdrawn, 我都會withdrawn 的, 但我都俾同事用好多藉口扼左好多次...今次我應否再次相信同事, 再withdrawn 呢? 但問心個句, 我真係唔想withdrawn...好苦惱呀! 睇黎今次要做番一次衰人...sorry...
大家一定覺得奇怪, 點解晨早5 點幾打blog...因為孤菇正在 standby 中....唯一我知道既係, 公司唔會call 我去 台北...因為颱風的影響, cancel 哂...呵呵!
諗起颱風....我還記得上年8 月頭那個本應8 號風球, 但天文台只說它是3 號風球的派比安...那次我的台北機被 cancel, 雖然要係公司standby, 但那個風卻帶俾我一次難忘而甜蜜的回憶....

No comments:

Post a Comment