30 August 2007

不愉快入"谷"記 (下)

2007.08.30
到左曼谷, 過關的時間比我想像中快...起碼唔洗好似上次咁, 等左成30-45 分鐘先過到關...仔仔因為要返工, 所以冇辦法黎接我機, 而我都依照佢的吩咐, 利用機場的 taxi service, 點知我用了一間私人的接送服務, 價錢當然是貴...但好就好在, 所有東西都包左, 唔洗俾 tips, 有人幫手拎行李, 仲有一架好名貴的房車接我...最重要係...佢送到我去目的地...因為聽仔仔說, 那裡是小巷, 很多泰國人都未必識路, 有的司機唔識路會拒載, 有的仲慘, 可能坐坐下要落車自己行, 而這也是仔仔最擔心的地方, 所以佢叮囑我一定要用機場的 taxi service...由於係繁忙時間, 原本30 分鐘的車程, 最後搞左成粒鐘先到...
一踏入apartment, 我又遇到另一個難題了...就係發覺d staff 完全唔識英文的...雞同鴨講左成5 分鐘, 我只想說我同仔仔book 左間房...點知個staff 只係坐係度, 一路同我講泰文, 乜都唔做...我火都黎, 打左個電話俾仔仔, 我相信仔仔係電話內用泰文鬧左那個staff 一輪...因為個staff 俾番個電話我聽時, 仔仔好激氣話前幾日打電話book 房那個staff 識講英文, 仲好好人, 之後話而家呢個staff 梗係只係負責洗廁所, 乜都唔識, 我聽完, 哭笑不得..
.
仲以為事件過一段落, 點知...到俾 deposit 又出現了問題...仔仔曾對我說, check in 時只需要俾2000 baht deposit 就可以了, 其他的要check out 先俾...點知那位 staff 要我俾 deposit 之餘, 仲要我俾埋那個total ...大慨成3000 baht...即係叫我一次過俾5000 baht!!!仲要俾我發覺佢寫的價錢比website 寫的貴了點...我梗係死都唔俾啦....點知對方做手勢話一定要俾...我扮傻, 睇唔明, 之後又打俾仔仔, 等仔仔同個staff 傾掂佢, 睇到個staff 既樣, 我相信仔仔梗係又用泰文鬧左個staff 一輪....終於我只需要俾deposit 就成功check in...

雖然是 apartment, 但都有room service 的服務, staff 俾個menu 我睇, 內裡是有泰文與英文, 但我發覺有些英文我睇極都唔明...原因係好似將泰文的釋音, 抑或日文的釋音, 用英文寫下...當中, 我只敢叫餃子, chicken teriyaki...其餘的我問個staff 係乜野黎, 佢又答唔到我...因為我係篤住問佢地,..所以個staff 以為我要食...搞到最後佢地送左好多野上黎俾我.......真係攞命...


等到凌晨時分, 仔仔回來了...他真係很累啊...
入谷記就係度完結....

No comments:

Post a Comment