11 August 2007

發呆

2007.08.11
今日係standby 的第2 天, 仲以為今日係 星期六, 一定有call, 點知8 個鐘內, 一個公司電話都冇...整日坐係屋企, 不斷係度發呆, 同埋發夢...
8 個鐘內, 有仔仔陪我msn 傾計, 一邊幫我倒數, 有家人買lunch 俾我食, 我就一邊打機, 一邊打blog, 同埋一邊斷斷續續睇完一本又一本小說...
第2 天都冇call, 好耐冇試過....但我相信, 明天星期日....冇 call 就奇啦....
因為冇call, 太后話要出街食飯慶祝一下...嘩哈哈!
但今天有個call, 比起公司打來的call 更驚嚇, 全身抖震的反應又出現了...

No comments:

Post a Comment