1 August 2007

復工日

2007.08.01
第 284 次飛行
今日復工, 換了一班 東京即日來回黎warm up 一下...
已經有成兩星期冇開公司的 mailbox, 一開, 好full 呀! 3 份ccnl, 1 份 cx world, 1份 FAU notice, 1份 typhoon procedure, 最唔開胃就係那份 new aircraft A33B, 睇到個business class split 開兩個cabin, 仲要得一個BC (bar and cabin) 係 business class 就想死... 仲有1 份 roster, 同埋係成田機場工作的公司 ground staff send 番黎的 apron...真係多謝哂呀!
來回都full, 去個程差不多全部都係香港人...仲有好多小朋友添, 每次做日本機, 見到咁多小朋友, 我都有種感覺: 而家d 小朋友真係幸福...細細個就有得去日本玩...我自己到左今日, 都仲未真正係日本玩過....
當中, 我遇到一位唔多聽話的小朋友(雖然佢已經 15 歲, 但係我眼中, 佢依然係一位小朋友), 話說佢坐係emergency door 隔離那個座位...如果坐係個度, 所有行李都要放係行李櫃內...我一早都已經同小朋友講左, 但佢都冇放喎, 就咁將佢的袋放係地方, 用雙腳夾住, 過左一陣, 我叫佢放係行李櫃入, 佢一句"得" 埋黎: "冇位喎!" , 我立即說: "我搵到個位俾你放喎..." 之後我幫佢放左個袋...然後我就繼續派 blankets..等等, 點知行多兩轉, 又俾我見到位小朋友拎番個袋落黎, 又用雙腳夾住...問題係, 佢拎個袋落黎, 又唔係要係袋內拎野出黎喎, 於是我又再重復頭先既說話, 再將佢個袋放係行李櫃入...呢個情況, 係乘客登機的時候, 重覆了好幾次..叫佢放個袋上去行李櫃內, 同埋我幫佢放個袋上行李櫃的次數, 10 隻手指都數唔哂...最搞笑係佢阿媽完全唔當係一回事... 好彩我今日第一日返工, 心情好...如果唔係, 我的語氣一定唔多好囉...到起飛前, 一樣的情況又發生...這次我問小朋友: " 請問你仲有冇野要係個袋拎出黎? 如果冇, 我幫你放個袋上行李櫃內.." 另外...我還說: " 要起飛啦, 唔可以打 psp..."  不過算啦...話哂佢都係一位小朋友黎, 小朋友的心情, 我好明白既...hehe... 其實, 叫位小朋友放個袋上行李櫃, 總好過叫d "自以為自己個袋係寶"的女乘客放個袋上行李櫃內...實在唔鍾意同佢地玩心理戰啊!
回程又係full load...話說有位女乘客(唔係坐係我個zone既)的ptv 播video 時有d 花花地, 但其實仲睇到既...咁佢有要求, 我就去 reset...過左好耐, 因為我身不由己, 我拜託我partner 幫我double check那位女乘客的 ptv, 點知佢都唔去睇下, 就話:"佢都冇野...", 唉, 我都廢事同佢講...(因為事前我已經因為某d 事, 俾佢搞到我唔多開心) 最後自己去 check 好過...那部ptv 都係有d 花, 不過已經好過之前好多, 而那位女乘客都冇乜野, 不過因為部 ptv 始終都係有d 花, 最後我offer 左本雜誌俾那位女乘客, 然後我就報左情況俾老總聽...希望佢可以mark 低去, 等係 香港 or outport 時, 有 engineer 整下...而唔係要 voucher...點知老總不理三七二十一, 就話: " 俾 voucher 啦..." 唉, 慘... 我一俾左疊 voucher 俾老總, 佢就係咁開 voucher(因為佢之前已經開左幾張...), 我唔明, 個客都話冇事, 又唔係要 complain...點解仲要俾voucher?? 好似太容易了... 不過算啦, 每一位老總的做事方法都唔同, 只怪我多口... 最後我當然要做幾單冇commission 收的duty free order....
講番d 開心野先, 今日踏入8 月, 機上的tray, 杯杯碟碟都轉哂新款, 當中我最鍾意就係白色的 pvc cup... 之於個tray 就一般, 唔知點解, 覺得好似重左d 咁...anyway, overall 都唔錯既...不過個food card 依然好殘舊....同裡面的 tray 一d 都唔襯...
行左12 個鐘...死左半折...成身酸痛... 

No comments:

Post a Comment