15 August 2007

第六晚

2007.08.15
第六晚standby, 如我所料, 一個call 都冇...係我不斷打機的情況下, 好快就完左個standby...
standby 一完左, 就同左家人去食宵夜...
今日的確有d 事唔多開心, 不過已經初步同仔仔解決左個問題, 我亦都唔希望呢個問題再發生, 畢竟大家都係好珍惜呢段感情...不可以被外來因素影響...亦好多謝仔仔成日提點我, 要對呢段感情有信心...
當然都好多謝細佬家兒...你真係好成熟啊, 竟然仲要你話番我呢個家姐轉頭...唉...........
好啦, 雖然食完宵夜立即訓會肥, 但都唔理得咁多啦! 再訓夠, 再迎接聽晚的!standby ( 我估明晚應該有call )

No comments:

Post a Comment