28 August 2007

曬傷in Santa Monica

2007.08.28

由於前一日又傷風, 又肚痛, 所以打電話俾 lowbay, 問佢遲一個鐘出門口得唔得..另外其實還有一個原因, 就係孤菇希望仔仔會打個電話黎...他說會打麻...但結果都係冇打...在網上知道, 佢的 order 很多, 做也做不完...我是理解的...
在準時 11 , 我地兩個就出發...幸好自己今次帶左藥, 所以今天已經好了很多...係酒店附近坐 3 號巴士, 大慨30-45 分鐘就到santa monica...去到第一時間就係去醫下個肚...我同lowbay 都叫左個chicken pizza, 點知...原來係兩款唔同的 chicken pizza, 我的辣到飛起, 我諗辣到我呢一世都會記得.......食飽飽, 我地就往海邊的方向走...

 
 


雖然LA 只係得21,22 , 但這絕對與加州陽光沒有關係...這次, '意外地' 沒有塗防曬, 因為我從沒想過會曬得那麼緊要, 亦想不到我的皮膚是那麼不堪一擊...





很久沒有飛long haul = 很久沒有用這部新相機了...忽然間, 覺得好陌生呢! 同時當我見到摩天輪, 我就對lowbay 說起孤菇從前影摩天輪的'框框理論', 哈哈!!!

 

另外, 我發覺lowbay 時時影途人的背影, 而孤菇都有成為lowbay 相中人...不過都係個句, 我真係從來都唔覺自己的側面好看...正面加上不堪設想....-_-..


 

之後lowbay 提議行下沙灘,





 
 
我地就行左大慨半小時, 就去搵convenient store, d 野就坐番巴士返酒店, lowbay 跟隨我上房用孤菇的 laptop check 下野, 而我回到房, 照一照鏡先知道自己曬傷了, 整塊面, 特別是面頰及心口, 都紅到成個蕃茄咁...仲以為訓完一覺就會冇事, 點知小睡後, 依然好紅, 仲開始覺得有點痛...過了多個小時, 終於到了 gift shop 看看有沒有aloe , 幸好......塗了上去, 好了點, 起碼塊面已經之前咁熱, 但依然好紅, 好痛....

...前個排先同自己的皮膚急救完, 而家真係前功盡廢...
其實曬傷了, 我知道總有一天脫皮, 痊癒, 但問題是, 今晚要回港, 不可能不化就上機麻...老實說, 現在塊面那麼紅, 我有沒有化妝, 相信也沒多少人知道....呵呵...
始終, 我的面頰太紅了, 太不自然...但為了自己的皮膚, 這晚我只塗了保濕, aloe, 塗上薄薄的粉底, 就起程回港...


No comments:

Post a Comment