30 August 2007

驚喜嗎?

2007.08.30
之前仔仔成日都唔肯講佢book 左邊間 apartment, 搞到孤菇好擔心...識我的人都會知, 我好小事都會擔心一大餐....
終於到左黎曼谷前兩日...仔仔頂我d 焦慮症唔順, 話我呢個人唔適合有驚喜喎, 而最後, 佢係孤菇去曼谷前, 就send 左個website 俾我睇...大家都知啦...係 website 睇到既, 好多時都同真實既好多出入麻...
但...我一開門...果然大開眼界!

以下的相片, 全部都係我自己影架...並唔係在 website copy 出黎既...
我住既係 duplex room....有兩層既...
 






 

一晚都只係 890 baht...都抵架...有free wireless internet, 有 room service, 一日包兩支水...
大家有興趣既話, 可以去呢個WEBSITE:
http://www.theroomapartment.com/eng/index.html#

問我滿意嗎? 我好滿意, 因為個度好靜, 好舒服....
問我驚喜嗎? 我好驚喜, 雖然我一早知道了, 但對於仔仔的安排, 我是驚喜的...
大家又覺得如何呢?


No comments:

Post a Comment