26 August 2007

crew bunk 累事

2007.08.26
第 290 次飛行
差不多成3 個月冇飛過long flight, 亦差不多3 個月冇飛過jumbo 機...所以這次LA機我沒有 swap 走...其實我幾喜歡LA 這個地方...因為曾帶俾我甜蜜的回憶麻! 不過我真係好怕過security check, 好怕等過一條馬路要成10-15 分鐘, 最慘係等左成10-15分鐘, 只換來10秒過一條長長的馬路...
還有一個重要的原因, 就係今次lowbay 都係與我同一時間去到LA, 約埋一齊去 santa monica 麻!
講番班機...好耐冇飛過long flight 的我...最開心就係可以慢慢做service...真係對個心都好d...我怕再做多d short flight, 我遲早有一日會heart attack 而死左... 不過有樣野唔適應既, 就係覺得時間真係好長, take off 的時候, 我已經想快d landing....快d landing....
不但心理上未適應, 似乎連我的身體都唔適應...繼上年我係LA 病到死死下出唔到聲後, 這次我又俾個crew bunk 累死...這次我竟然有機會訓到老總平時訓的 bunk...但點知就俾個風口吹到大傷風....搞到我早左成個鐘起身...因為流哂鼻水, 再唔起身唔掂... 唉...好野永遠都唔輪到我架啦...我下次都係訓左自己最鍾意同埋最o岩我訓的 s bunk 好了...(s bunk 通常都係最 junior 的同事訓, 因為公認那個bunk 係最唔好訓的)
去到酒店...撞鬼佢...開唔到門...搞左一大輪, 終於打到電話俾lowbay...打完, 沖完涼, 開始係咁打噴嚏...同埋繼續流鼻水...食左粒藥就訓...但訓得一陣, 睇黎我d 焦慮症又發作, 起左身...食野, 點知一食完, 肚痛...肚痾, 都唔知係room service 的食物有問題, 定係d 菌已經入左腸...
睇黎LA 同埋 jumbo 機對我真係不利...唉...我心諗..下個月那班888 又係用 jumbo 機, 我點算好...?
p.s 係我打緊呢篇blog 的時候, 我已經好了很多...(所以先打到這篇blog)

No comments:

Post a Comment