30 August 2007

不愉快入"谷"記 (上)

2007.08.30
飛完 Hell A, 打算小睡 3,4 個鐘, 就坐飛機去見仔仔..
.
點知起身的時候, 已經 12 點半, 我要坐的是差不多3 50 分起飛的航班, 即係最遲要250 分到機場check in...起身梳洗要一段時間, 之後知道太后買左野食俾我...又係我最鍾意既食物, 我梗係食完先走啦! 我仲差d passport 都唔記得左帶....-_-  搞搞下都差唔多一點半先出到門口...到左巴士站, 等極都冇巴士, 又唔記得左帶員工乘車優惠證, 加上又驚塞車, 最後都係揀坐 E車去機場...


最後趕到係2 50 分到機場...成功check in, 怎料這個時候, 個肚又痛起來....源於早上我回家後, 飲完父親大人買俾我的鮮奶, 並不時鮮奶變壞了的問題, 而是那種鮮奶, 會對我的腸胃產生了一些化學作用...


一路上, 心情都不是太好, 1. 好趕...2. 曬傷了的皮膚依然好紅同好痛... 3. 擔心去到個邊, 找唔到那個地方... 4. 想不到自己會肚痛...所以係機上除左飲左杯 diet coke 同埋 english tea , 我都冇心情食其他野...(其實事後很後悔冇食野, 因為落機後好肚餓
...)


問我旅途愉快麻...老實講, 雖然我坐business class (因為我想舒服d), 但不太快樂...首先, 在先前上左巴士後, 我先記得自己帶漏了adaptor...所以冇辦法, 係時間咁緊迫, 我只好係機上買...我一上到機, 就填左張order form, 係起飛前交左俾j1....

待續.......

No comments:

Post a Comment