30 August 2007

完結 Hell A 之旅 (下)

2007.08.29 to 30
290 次飛行
4個幾鐘的當值時間終於過去了, 換來的是4 個幾鐘的休息時間...醒來的時候, 我看見好幾個duty free order, 亦不幸地, 到這個時候, 我先知其中一個compartment 與老總俾我條key 完全係唔 match ...即係開極都開唔到...結果當然係有些產品不能發售了...幸好內裡放的都不是很貴的東西, 我的損失也不算太嚴重...乘客總是喜歡臨降落先買野, 最後我當然又係做到手都震哂, 亦因為香港實施左新的保安管制, 有位客人買兩支酒, 4 條煙, 要我分3 張單, 真係煩....>.<

很久未試過那麼快回到香港了...04:25 am, 回到香港, 04:45 am 拎完行李, 準備行去的士站...點知新的的士站很遠....過左terminal 2 仲未到...結果行左成 15分鐘先到...如果有巴士頭班車, 我心想, 我寧願坐巴士回去好過了....而的士司機為左接我地, 亦都要額外俾16...唔怪得同事說, 最近有同事想係機場坐的士回家, 點知致電的士司機後, 他說因為現在地方轉了, 所以再唔會做我地空服的生意....想不到, 政府呢一項政策, 竟然會簡接影響埋我地...真係多謝你啊, 我親愛的政府...>.<
回到家, 都只係5 點半, 梳洗過後, 小睡3,4 個鐘, 我就要出發飛去見仔仔了....
而我的皮膚怎樣? , 我冇眼睇...搞掂完一樣, 又輪到第二樣...沮喪中....

No comments:

Post a Comment