30 August 2007

完結Hell A 之旅 (上)

2007.08.29 to 30
290 次飛行
回程, 幸好是夜機, 否則將會好辛苦啊, 一日3LA, 前後兩班機, 回程都只得百幾個客, 唯獨是自己那班機有成二百三十幾位客人...客人亦比來程的麻煩點....加上對面 aisle 有得2 man cart, 自己就要一個搞掂, 亦唔知點解, 等左好耐, 都冇人repenlish ...阿姐第一次 repenlish 我時, 對我說很多東西已經沒有了...我望著身後仲有那麼多行的客人未 serve, 眼見自己 main course choice 越黎越少...真係有少少想放棄唔做...最慘係...d 客要乜野drink...10 個有7 個都要飲鮮奶....女人又飲鮮奶, 連男人都要飲奶.
..
我心想...至衰我搾唔到奶俾佢地, 否則我可能會做得快
d...
.
因為每當阿姐俾左杯鮮奶我時
, 我再行番去俾客, 呢個時候, 坐係中間的韓國男學生開始問我2 nd drink, 3 rd drink, 4 th drink...除了 drink, 佢地仲問我拎2 nd main course, 2 nd appetizer...等等..做到我後來對呢班韓國學生有少少黑面
..
.
另外
, 還有位師奶問我拎飲管飲佢那杯diet coke...都唔知係米玩緊我
.
..
後來
business class 的同事來到我那邊幫手去 drink, 前面又有同事幫我by hand 派餐, drink. 情況先好一點...幫我去 drink 的同事一走到埋我的cart, 第一個反應就係...'..你個cart乜都冇既,..', , 終於有人知道我有幾慘啦
...


好不容易
, 完成左第一個service...又不明白, d 野食都未落格, 開始有人要杯麵...有點懷疑, 都那麼夜了, 還食那麼多, 他們的胃究竟是用什麼造的
?!
到了第二餐
, business class的同事再次來幫手, 這次阿姐就不如後面一齊去 2 man cart, 所以第二餐, 變得順利得多
...


因為是夜機
, 所以應該第一group 同事休息完回來是最忙的, 很多時客人都在這時間醒來, 杯麵戰就會開始, 而我是第二 group, 通常我的做法就係幫手準備好哂d 杯麵, 所謂準備, 即係拆開杯面出面的透明膠, 再撕開個cover, 放一個膠cover, 一個holder, 以及準備筷子, 即係用 napkin 包住對筷子, 才算大功告成, 到時如果有客人要杯麵, 只要開左個cover, 裝完熱水就serve 得啦....的確慳好多時間...所以很多時都係第二group 同事當值的時候做既, 不過並不是所有同事都喜歡這樣做....這次的同事...似乎不想開那麼多杯麵...有位時時說:' 應該唔會好多人食...”', 當然, 我都唔想咁多人食...但我始終覺得...prepare for the worst 係最好囉...唔係一陣第一group 同事休息完, 又杯麵戰又真係開始左, 他們會埋怨我地冇幫佢地準備定d 杯麵呢! 起初我地只係準備左兩tray 杯麵...到了當值後期, 我悶到發慌, 自己拉左一個1/2 cart 的杯麵整, 同事見到我整, 又整, 整了半個cart, 同事又說, 淨番兩tray 不要整好了...我見自己都準備了那麼多, 相信都應該足夠, 所以我都沒有整了....

No comments:

Post a Comment