6 August 2007

好味到...

2007.08.05
今次同仔仔去左sukishi dinner....聽仔仔講,以前只係得set dinner, 而家有埋 BBQ...因為我地兩個都好鍾意韓燒同埋日本野, 所以唔理有甩牙的危機, 照入, 抱著 "真係甩先算" 的心態入去食..






大家一定覺得好奇怪, 點解今次的相得咁少...話說上圖的食物黎左之後...我地都俾最下面的前菜著迷, 魚生+ kimchi...之後食呀食呀, 到食到最後個一味魚生飯, 我地兩個先記得我地冇繼續影相...可想而知...有幾好食呢!
孤菇好小心咁食, 所以隻牙仲未甩....而今晚他問我得最多的問題就係..."點呀, 隻牙甩左未?"

No comments:

Post a Comment