21 June 2006

年資 與 年齡

2006.06.21
第177 次飛行
我好多時, 一放完 leave 第一班機的前一晚都會太緊張! 搞到我昨晚只係訓得兩個鐘! 我望住個鐘, 仲有兩個鐘就5 點, 早知訓唔到, 睇世界杯啦!

點解我緊張...因為 (1) 放完大假, 成日都凝住自己工作會生疏左 (2) 今日做個架aircraft, 我好耐都冇做過 (3) 仲要check 到自己做商務呀! 那個galley 我做左咁耐, 只係做過一次...
 (4) 我好耐冇做過j-class (5) 唔夠訓, 好怕自己朦查查, 影響其他同事...

雖然有咁多憂慮, 但我同自己講..." 定d! 你都做左一段時間, 驚乜野者? 好似平時咁就得啦!"
今日呢個super 長既turnaround,  可以話係先苦後甜, e/y 都幾light, 但商務就full 囉! 但只係去的時候full, 番黎就得一半客! 不過flying hour 咁長, 我唔係好擔心...我至怕做台北既商務, 仲要係full load 個隻...仲要次次一有台北, 都係我做商務...唉....

講番班機, briefing 時, 老總話呢架機裡面好多野, e.g 電視機成日都壞... 我都有同感, 因為上次飛呢類的機, 唔單上d tv 壞哂, 仲要上面咁多個door 的 interphone 都係冇可能打到去 crew bunk 個度, 如果萬一真係有d 乜野 emergency, 就大鑊!

上到機...先知道呢架機真係o岩o岩入左廠出番黎, 而第一班機就係呢班機啦! 大家都緊張, 尤其係老總, 好多野都係check 清楚...到d 客上哂, 門都關左, captain 先話架機有 technical problem...搞完又搞, 又曾經有段時間冇冷氣...足足delay 左成粒鐘先起飛, 不過delay 又可以用番同一隻aircraft 已經好好啦, 最怕delay 又要轉 aircraft, d ground preparation 要做過哂先慘啊! so far 係我的空中生涯發生過兩次...

終於起飛啦! 之後話第一程full load 既, 但最後少左4 個客, 對於我黎講, 少一個客, 我已經好開心...起碼如果客人投訴坐位有問題, 我都仲有機會幫佢換位麻!
 講番service, 雖然係 full load, 但因為 serve brunch, 所以好好做...又冇nuts, 又冇cheese and fruits...haha!
我份人就係咁懶, 越少野做就越開心! 哈哈!
 anyway, 因為商務係split 開左兩個cabin 既, 所以紫姐就話要做overlapping...對於我黎講, overlapping 有一定的難度, 當紫姐做完front zone, 去 aft zone 的時候, 我地就要起另一架車去 front zone...成個galley 得3 個人做野, 又要出車, 又要set 架車, 又要做collection, 真係唔快手d 都唔得! 總次紫姐話要做到個效果係唔駛d 客人等咁耐先到下一個service! 好彩我同紅姐飛過幾次, 大家又係香港人, 所以做野都方便d, 講開又講, 起初我真係有d 驚紫姐, 因為佢係星加坡人...好怕如果自己做得唔好, 佢黑面, 但好彩, 成個service, 佢都冇乜野, 不過呢...起初佢話慢慢做既..點知d 客又食得快喎...紫姐又做唔切, 搞到後來紫姐係咁快快脆脆咁做, 再搞到我地要跟番佢個speed...忽然咁, 我同紅姐就好似透唔到氣咁做做做...我地異口同聲話: " 成4 個幾鐘行程呀!!!做乜冇啦啦咁快架!  " anyway, 佢一快, 我地又快...好快就搞掂哂..但好辛苦, 又要收野, 又要出車...某程度上我係做到癲左少少...但至少我仲知道自己做緊d 乜...
 最好笑既係, e/y light loading 而我地 full, 但我地做完哂個service, e/y 竟然都未做完..

番黎的時候, 少左一半客, 頭等又有個紅姐落黎幫下手...仲更加好!

雖然我地係勁忙, 但真係唔好睇少d 阿姐同老總, 其實我地做細既一舉一動, 一言一語, 佢地都聽得同睇得好清楚啊! 由於飛行時間太長, 所以我同兩位阿姐 + 老總總有時間傾下計..平時一向同阿姐傾唔埋的我, 今日同佢地又ok 好傾喎! 不過我講既唔多, 反而係聽多囉...可能講開其他 crew 既野, 所以有d 興趣咁啦...
anyway, 我相信好多時空服工作的時候, 都會俾其他同事問下自己幾多歲既, 我自己都算成日俾人咁問...同埋最多人問我既就係...我做左幾耐..今日又係咁, 紫姐問我做左幾耐, 我答完佢之後就問佢: " 係唔係做得唔好?" 唔知點解, 好怕人地咁問我, 好似反映自己做得唔好, 但紫姐話唔係, 之後就話有個遲我大半年join 的男 crew 好唔掂..blah blah blah, 我就聽聽聽...紫姐仲話而家新請番黎的男crew 有好多都唔得...好冇禮貌..雖然佢係咁講, 我只可以話有 20 % 同意...的確, 而家d 新仔, 好似怪怪地咁...不過總之係對客好既, 我唔介意同佢地一齊做野, 我最憎就係d 男crew 有時真係對d 客好差!
話說..有一次..long haul flight, 我地有3 個chioce, 但去到最後, 得番pasta 呢個choice, 個男crew 竟然同個客咁講: " if u don't like this, then throw it away!" 個客又搞笑, 答佢: " it's so ridicious!" 最諷刺既就係, 呢個男 crew 個日係briefing room 係收到一份 complementary letter!
 真係天冇眼!
 呢條友, 化左灰我仲記得佢!

return sector take off既時候, 老總開始對我有興趣, 首先就係問我幾多歲, 我叫佢估, 佢第一次估大左, 第2 次佢就估o岩左, 佢仲話好難估到我幾多歲, 因為見我做野時, 作風好成熟, 但見到我個樣, 佢感覺到我好細個...到landing 的時候...我地傾傾下, 佢問我年資, 我答完佢...佢個樣好驚訝 (我心諗駛唔駛咁誇...) 原來佢以為我做左好多年..
 anyway, 我始終覺得自己成日番工都係朦查查, 根本唔係做得太好...不過我真係好多謝佢咁欣賞我

忽然我記番起...前幾個月, 有人問我係唔係就黎升...呢個阿姐先係最誇張呢!

 

No comments:

Post a Comment