25 June 2006

禍不單行

2006.06.25
第179 次飛行
今日我做左班奪命346 機...
點解我話係奪命? 其實睇下自己做乜野position 啦! 今次我做商務, 仲要負責出trolley 的一個...346 機的j-class (商務客艙) 有成60 個客,  一上到機, j-class 對我黎講簡直係一望無際...
 我記得上次我又係做346 既商務已經係兩年前的事了, 而呢架機, 我今次應該係第3 次做...加上又要做呢個position, 所以我真係有點緊張...

好彩既係 j-class 人手都算係多, 起碼仲有兩位同級的同事與我一齊做j-class...但因為個j-class 又split 開前後兩個zone, 前面有36 個客, 後面有24 個客, 所以大家真係要分工合作呢!
 好彩d 客唔係一次過上哂黎, 而係逐d逐d 上, 令我地都有d 時間適應...乘客上機後, 我地基本要做既野就係問佢地要乜野 newspaper, offer drink 俾佢地...最後要派towel 同 landing card, 因為長途機的關係, 我地仲要派埋overnight kit, 今次我主要都係負責前面個zone...好佩服自己就係, 我竟然可以問得哂所有乘客要乜野newspaper, 而唔駛咁麻煩去多次newspaper trolley..哈哈!
 之於另外兩位同事就去 drink...去到咁上下, 其實都七七八八...仲以為差唔多起飛, 點知呢個時候, 聽到廣播有d 乘客仲未上機喎! 聽到呢個情況, 就當然立即爭取時間派埋overnight kit 啦!
不過呢, 見到呢60 個客, 就真係頭痛啦!

開波做service啦! 由呢一刻開始, 我就開始禍不單行啦...
 

首先就係我最憎的champange glass! 點解最憎? 因為杯身太高! 搞到我成日都唔小心"hi" 到! 今次又係!!! 架346 機的j-class galley 已經夠細...又要放3 架trolley, 兩個a-cart, 加埋6 個同事係個galley 度, 真係迫爆, 轉個身都要小心d! 而我只係想丟垃圾者, 又打爛左隻champange glass 啦! 好彩同事都冇怪我...
 之後做service, 做到cheese and fruit 的時候, 有個客要red wine, 因為個客要個支酒係未開既, 所以我打算叫同事幫我開一開, 點知我誤拎左另一支已經開左的紅酒! 衝力太大啦! 一拎....d 紅酒倒到我成身都係! 好似血染咁!
 我立即樽低唔敢起身! 等另一個阿姐黎到既, 問我做乜野, 仲叫我立即去洗手間洗洗去...係洗水間內, 無論我點沖水洗, 件衫仲好紅...最慘係差唔多成件衫都紅哂, 自己都冇帶件spare 既衫...點算? 相士真係冇講錯, 無論我去到邊都有貴人既...我出左洗手間, 咁o岩見到s 同事, 我問佢有冇blouse 俾我換, 佢真係有喎! 真係好感謝佢呀!
 就係咁, 我換左s 同事的衫, 自己件衫我打算一陣做哂service 先慢慢搞...換完衫, 我就立即出番去做埋其餘的service...

做完service, 我大部分時間都係washroom 係咁用soda water洗自己件衫, 其實條裙同絲襪都有事, 只不過冇件衫咁嚴重...洗極都唔得的時候, 我先記得機上面係有soap 架喎! 哈哈! 有舊soap 真係差好遠, 好快好快, 就洗好件衫, 放係 cloakroom 涼乾...
 

同事休息的時候, 我地停都未停過...每一次我出去cabin, 就一定有人停我, 要食野, 要飲野...有d客食完一個雪糕都唔夠, 要食多個
...搞到另一班同事休息的3 個鐘內, 我地都未停過做野...最後我阿姐都頂唔順, 叫我做埋手上個order, 就唔好再出cabin...叫我抖下...

事情仲未完結, 唔知點解, 今日好易見"紅", 除左紅酒搞到成身都紅哂之外, 我之後仲唔小心界到自己隻手指, 又撞到隻手指紅哂, 不過呢d 野同事都唔知, 唔想大家知道之後, 叫我唔駛做...最後我忍著痛做下去...到第2 個service, 又係做到 cheese and fruit 的時候, 我感覺到有d 野係我個鼻流出黎, 起初我以為係鼻水, 我不以為然, 仲係咁"索", 但係仲咁流...我心諗..唔通我傷風??? 我冇理到佢, 繼續serve d 客, 但唔知係唔係心理作用, 每當d 客望住我的時候, 我覺得佢地的眼神都好怪呀! 當然我又不以為然, 當我做左前半j-class, 番去galley 望一望自己個鼻, 我先發覺自己原來唔係流鼻水, 而係血呀! 
 個一刻, 我真係很詫異..做左呢份工咁耐, 我都未試過係機上流鼻血, 其實之前都有d 頭暈暈, 而家仲流鼻血, 真係有d 驚...
 不過我同自己講, 死都做完個service 先, 而又再一次, 冇同同事講...幾經辛苦, 做完個service, 然後又要入washroom 搞搞個鼻...

仲以為落左機, 番到酒店會冇事添..點知...我好揀唔揀, 揀左一間房條key 係唔work 既! 起初我以為係自己插得唔好者...點知...我插完再插...都只係見到有紅燈...唉, 我已經好累啦! 又要我走番去lobby 要佢地幫我整番條key, 真麻煩!

之後我忽然想起昨天我媽媽話我去到邊, 就黑到邊, 就好似昨日我去教堂, 冷氣壞左, 風扇又差d 成個跌左落黎..仲要平時黎開的神父冇啦啦因為一d 事黎唔到...

究竟我發生乜野事..?

No comments:

Post a Comment