4 June 2006

氣流處處

2006.06.04
第 175 次飛行
回程啦! 回程啦!
 但回程要最辛苦呀!
 因為loading 幾full, flying hour 又短, 仲要成日有氣流呀!

其實呢班機有咁多人手, 就算係full load, 我地都able to finish, 但今日真係一波三折呀! 第一個sector, 我地做左10 幾行時, 忽然有好勁的氣流, 真係企都企唔隱, d 客又望住我, 個樣好似仲驚過我, 可能佢地怕氣流搞到我會倒瀉野掛...
  最後 captain 做左個announcement, 叫所有 cabin crew to be seated, 於是我地係未做完service 的情況下, 將所有野secure 好, 坐係crew seat 度, 直至captain 話cabin crew can resume yr duty...但呢段時間, 已經哂左我地好多時間啦! 搞到我地resumer duty 的時間, 做service 做到好rush, 最慘就係我做service 的時候有勁多order, 結果我得番都唔夠一個鐘頭去做, 最後當然做唔哂啦! 有兩個order好遲我臨descent 先收到, 但因為臨landing 前架機會搖得好緊要, 所以我地一定要坐低, 冇時間再sell 啦! 最後唯有放棄...
 

最後一個sector 都係一樣, 坐程都氣流都好勁...真係救哂命...

結果成程機都冇食過野, 好彩食左breakfast, 唔係我都唔知點由一早捱到下午成4 點幾囉!
出左閘口, 見到爸爸買左麥當勞餐, 覺得...好感動呀!

No comments:

Post a Comment