9 June 2006

世界杯開鑼!

2006.06.09
好悶呀! 好悶呀!
又訓唔到喎! 我又唔係跟香港時間訓, 又唔係跟美國時間訓...我睇番我訓的時間, 我好似係跟左歐洲個邊的時間訓呀! 點解呢排成日都係咁既???

不過都好既, 我冇跟呢度的時間訓, 即係我仲可以同香港的家人同朋友 chat 一下呀!
講開下星期二, 我明白既, 佢媽媽健康比我的日子重要得多啊!  話哂之前個3 年, 每一次一到我的日子,他總是有事不能和我一起過, 第一年, 佢仲係外國讀書, 第二年, 佢又係外國讀緊書喎! 第3 年, 佢唔小心入左院喎! 到左今年, 又有點家事, 睇黎我習慣左啦! 哈哈! 其實佢仲記得我的日子我已經好開心, 佢有心同我慶祝, 我都已經好開心架啦!
唯有遲d 食飯補數啦!
 同埋今日真係打搞哂, 希望佢唔好嫌我煩啦! (問心個句, 好想收到他的禮物, 因為永遠都係充滿著驚喜!
) btw, 佢真係瘦左好多呀! 快d 食多d 野啦! 以前少少肥那個樣子先得意麻!
 人生有太多不如意, 我們都要勇敢面對呀!

Anyway,下星期二, 我仍然充滿著另一個期待啊!

4 年真係過得好快啊! 今日世界杯又開鑼啦!
 http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/ 不過今屆, 我屋企雖然有cable tv, 但冇世杯那個台呀! 嗚嗚嗚...
 而家係美國, 我搵左好耐, 先搵到有個台播世杯, 真係好呢! 有世杯陪下我, 冇咁悶呀! 唔經唔覺, 我之前都正正式式睇左兩屆...其實我都幾鍾意睇架! 起初真係俾d  球星吸引住既, 但睇睇下, 又幾好睇喎! 就係咁睇左兩屆...不過今年就唔知啦! 又要飛, 屋企又冇得睇...都唔知點算...
 anyway, 睇得幾多有幾多啦! btw, 除左睇靚仔同佢地踢波外, 我仲好鍾意睇開場前唱國歌個一幕架! 因為好鍾意睇住d 小朋友 走出黎, 又走番入去, 絕大部分都係勁cutie 架!

第一場係德國對哥斯達黎加...都ok 喎! 德國係勁, 但我覺得哥國都唔差呢! 雖然係輸左, 但佢地都入到兩球喎!
 最後4:2 完場!

睇完, 餓啦! o岩o岩落左樓下order 左個thai food, 而家等緊佢送黎, 所以打下diary 囉! 當我打緊diary 期間, 另一場比賽又開始左啦! 不過呢場我興趣唔大...
今晚就起程番香港啦! 臨走前, 我一定要迫自己睡一睡...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
為何你明明動了情 卻不敢靠近

No comments:

Post a Comment